mutaties

Alles m.b.t. het kweken van vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
william
Forumlid
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 okt 2005, 17:20
Contacteer:

mutaties

Bericht door william » 30 okt 2005, 18:23

weet iemand of er met insecten en vruchtenetende vogels, ook al mutaties of hibryden zijn gekweekt?<br><br>ben gewoon nieuwsgierig hierna<br><br>gegroet william

Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Re: mutaties

Bericht door Niltava » 30 okt 2005, 21:05

Ik kan mij niet voorstellen dat er geen kleurmutaties zijn , wat betreft bastaarden hoop ik dat er slechts zeer weinig van zijn.<br>Laten we er liever naar streven ze zuiver te kweken.

geess
Forumlid
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 mei 2004, 18:58
Contacteer:

Re: mutaties

Bericht door geess » 31 okt 2005, 15:23

William,<br><br>In Artikel 20 van ons Huishoudelijk reglement staat onder andere:<br><br>Toegelaten zullen worden (in onze speciaalclub) alleen vogels met de nominaatvorm en -voorkomen. Mutanten, kruisingen en anderzins van de nominaat afwijkende vogels worden niet toegelaten.<br>Dit geldt zowel voor directe-activiteiten,(activiteiten waar de vogels daadwerkelijk aanwezig zijn), als voor indirecte-activiteiten (activiteiten zonder vogels.Te denken valt aan:lezingen, tijdschriftartikelen ect.)<br><br>Met andere woorden: in onze speciaalclub worden geen mutanten, kruisingen (hybriden) gevraagd en getoond op onze clubshow,tevens worden ze niet beschreven in ons orgaan Vogelexpresse.<br><br>En zoals Huub Janssen al schrijft, we moeten streven om de vogels zuiver te fokken.<br><br>Met vriendelijke groeten,<br>geess.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten