Mobiele (smartphone) weergave forum mogelijk

Nieuws/vragen of andere zaken over de website

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
adminrobin
Administrator
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:00
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Mobiele (smartphone) weergave forum mogelijk

Bericht door adminrobin » 09 okt 2013, 13:07

Het is vanaf vandaag ook mogelijk om het forum te bezoeken met een smartphone door met de internet browser op uw mobiele apparaat te surfen naar: http://forum.vogelspeciaalclub.nl/
De weergave zou zich automatisch moeten aanpassen aan uw scherm (u krijgt een mobiele versie te zien van het forum).

Eerder had een gebruiker al eens aangegeven of we Tapatalk konden ondersteunen. Dit doen wij niet omdat er voor de Tapatalk app betaald moet worden (als je bericht wilt kunnen plaatsen, alleen lezen app is gratis).
Ik heb een gratis thema genaamd Artodia: Mobile geïmplementeerd op het forum.
Daarmee kan u met iedere smartphone via een mobiele browser surfen naar het forum http://forum.vogelspeciaalclub.nl en de berichten lezen en eventueel inloggen en berichten plaatsen zonder een aparte (betaalde) app te hoeven gebruiken.

Op mijn eigen Android smartphone (Samsung Galaxy Nexus) met Android 4.2.2 en o.a. de Google Chrome en Opera Mobile Classic internetbrowser werkt het super.
Ik heb al begrepen dat op een Apple iPad tablet de 'normale' site wordt getoond maar het is ook mogelijk om handmatig de mobiele layout te kiezen als u dit liever wilt door op de tekst 'Wijzig naar mobiele weergave' te klikken die onderaan het forum wordt weergegeven.

We horen graag van u of het ook bij u naar behoren werkt.

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Mobiele weergave forum mogelijk

Bericht door René » 09 okt 2013, 14:58

Het werkt prima Robin. Dit antwoord geef ik via een iPhone 5. Bedankt voor deze toevoeging.
René
Webmaster

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten