fotpagina, geen goed idee???

Nieuws/vragen of andere zaken over de website

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
Jandb
Senior+ Forumlid
Berichten: 133
Lid geworden op: 16 jun 2006, 03:06
Locatie: België (Mechelen)
Contacteer:

fotopagina

Bericht door Jandb » 12 apr 2007, 11:10

Beste admin, het lijkt mij een leuk ideetje dat we foto's in een soort van map kunnen plaatsen? zodanig dat we een album kunnen maken, zoals op de website van vogelspeciaalclub zelf.. Zo kunnen we mssn wat idee'tjes opdoen van andere, inrichting,.. van de voliere en mooie foto's van de vogels bekijken.<br><br>groeten<br><br>Jan<br><br>ps: mssn wel zo, dat je ingelogd moet zijn om ze te kunnen bekijken.<br><br>

Jandb
Senior+ Forumlid
Berichten: 133
Lid geworden op: 16 jun 2006, 03:06
Locatie: België (Mechelen)
Contacteer:

fotpagina, geen goed idee???

Bericht door Jandb » 14 mei 2007, 11:21

Beste administrator, waarom komt er geen feedback op het voorstel van een webpagina, waar iedereen foto's kan inladen, lijkt mij supper om wat foto's te kunnen bekijken van volières, vogels,..van onze leden.
:)

Tim

Re: fotpagina, geen goed idee???

Bericht door Tim » 27 jun 2008, 22:49

Ger, bestuur, webmaster,

Ik snap jullie mening en ik heb respect voor al het werk dat jullie in deze club steken.
een 2de fotoalbum lijkt mij ook niet nodig, een simpele verwijzing naar een andere site is evengoed, en minder belastend voor deze site.

Ik heb langs de andere kant wel een opmerking over de rubriek vogelsoorten.
kunnen 'we' die niet uitbreiden; Bv: in het forum wordt over verscheidene soorten gaailijsters gesproken, er staat maar 1 foto. Zou het dan niet handig zijn om van deze soorten een korte beschrijving en foto te plaatsen in deze rubriek? ( zoals bij spreeuwen bijvoorbeeld het geval is)

Aan foto's en korte beschrijvingen kan toch niet zoveel werk zijn? Misschien kan er een verzamelpunt gecrëeerd worden? zodat verschillende kwekers een duitje in het zakje kunnen doen...

het is maar een voorstel...

Tim

Re: fotpagina, geen goed idee???

Bericht door Tim » 29 jun 2008, 17:38

ger,

sterk plan, ik heb vandaag mijn foto's al genomen,
dus verwacht je al maar aan mijn inbreng.
(al zal die eerder beperkt zijn, ben nog maar een beginner.)

mvg,

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten