aanmelden voor vogelexpresse archief

Nieuws/vragen of andere zaken over de website

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
ekin
Junior Forumlid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 jan 2008, 02:33
Locatie: staphorst
Contacteer:

aanmelden voor vogelexpresse archief

Bericht door ekin » 31 jan 2013, 22:17

hallo,weet iemand hoe je toegang kunt krijgen voor het archief van de vogelexpresse?Ik heb geprobeert om in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor het forum maar dit werkt niet.

groeten E.Kin

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: aanmelden voor vogelexpresse archief

Bericht door René » 31 jan 2013, 22:36

ekin schreef:hallo,weet iemand hoe je toegang kunt krijgen voor het archief van de vogelexpresse?Ik heb geprobeert om in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor het forum maar dit werkt niet.

groeten E.Kin
Alleen leden van de vogelspeciaalclub kunnen inloggen om in het archief te kijken.
Leden kunnen een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen waarmee ze kunnen inloggen, zij kunnen dan het archief bekijken.
De leden die al een gebruikersnaam of wachtwoord hebben om in te loggen voor het plaatsen van advertenties of de bestandsregistratie kunnen hiermee gewoon inloggen.
René
Webmaster

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: aanmelden voor vogelexpresse archief

Bericht door René » 01 feb 2013, 11:16

Gezocht: Vogelexpresse's 2005-3 en oudere om in te scannen voor de website, voor het Vogelexpresse archief. Wie wil ze afgeven voor dit doel omdat hij of zij er toch niets meer mee doet?
René
Webmaster

ekin
Junior Forumlid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 jan 2008, 02:33
Locatie: staphorst
Contacteer:

Re: aanmelden voor vogelexpresse archief

Bericht door ekin » 01 feb 2013, 23:13

René schreef:
ekin schreef:hallo,weet iemand hoe je toegang kunt krijgen voor het archief van de vogelexpresse?Ik heb geprobeert om in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor het forum maar dit werkt niet.

groeten E.Kin
Alleen leden van de vogelspeciaalclub kunnen inloggen om in het archief te kijken.
Leden kunnen een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen waarmee ze kunnen inloggen, zij kunnen dan het archief bekijken.
De leden die al een gebruikersnaam of wachtwoord hebben om in te loggen voor het plaatsen van advertenties of de bestandsregistratie kunnen hiermee gewoon inloggen.

Oke bedankt,ik ben lid van de speciaalclub,waar of bij wie kan ik een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen?

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: aanmelden voor vogelexpresse archief

Bericht door René » 02 feb 2013, 09:27

Even een email naar admin@vogelspeciaalclub.nl dan maak ik hem aan.


ekin schreef:
René schreef:
ekin schreef:hallo,weet iemand hoe je toegang kunt krijgen voor het archief van de vogelexpresse?Ik heb geprobeert om in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor het forum maar dit werkt niet.

groeten E.Kin
Alleen leden van de vogelspeciaalclub kunnen inloggen om in het archief te kijken.
Leden kunnen een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen waarmee ze kunnen inloggen, zij kunnen dan het archief bekijken.
De leden die al een gebruikersnaam of wachtwoord hebben om in te loggen voor het plaatsen van advertenties of de bestandsregistratie kunnen hiermee gewoon inloggen.

Oke bedankt,ik ben lid van de speciaalclub,waar of bij wie kan ik een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen?
René
Webmaster

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: aanmelden voor vogelexpresse archief

Bericht door René » 03 feb 2013, 20:59

Inmiddels heb ik van een lid te horen gekregen, dat ik tijdens de jaarvergadering, alle Vogelexpresse's van 1995 t/m 2004 krijg! Deze kunnen dan weer op de website geplaatst worden! Dus nu weer de vraag wie heeft nog oudere Vogelexpresse's van voor 1995 liggen en wil die afstaan?
René
Webmaster

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: aanmelden voor vogelexpresse archief

Bericht door René » 29 mar 2013, 11:56

Het introductie nummer van de Vogelexpresse uit 1971 staat nu ook online en de jaargangen 1978 t/m 2010 voor leden van de Speciaalclub van Insecten- en Vruchtenetende Vogels. Leuk leesvoer voor de leden tijdens de Paasdagen! Iedereen fijne paasdagen gewenst!
René
Webmaster

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast