ten einde raad ,ik stop er mee

Alles m.b.t. ziekte

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
koen.m
Forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2006, 13:50
Contacteer:

ten einde raad ,ik stop er mee

Bericht door koen.m » 30 mar 2007, 17:16

wie kan mij helpen ,wie weet raad.<br>twee weken geleden ,kom ik thuis van mijn werk direkt naar de vogels gaan kijken.<br>zie ik mijn pop nachtegaal dood op de grond,kop kaal gevochten roofvogel ????ik weet het niet.<br>ze had een nest met een ei.<br>dus balen en slecht gehumeurd.<br>dus ik op zoek naar een nieuwe pop liefst ek .<br>niet meer te vinden.<br>nu twee weken later ,kom ik thuis weer direckt naar de vogels ,trouwens altijd.<br>kom ik in mijn voliere ,wat ligt er tegen de grond?.inderdaad mijn man weer kop kaal en natuurlijk dood.<br>verder niets te zien.wel wat bloed <br>WAT IS HIER AAN DE HAND??????????<br>WIE WEET RAAD?????? <br>IK KAP ER MEE ?VOGELS STRONT DUUR ?NIET MEER AAN TE RAKEN .<br>IK BEN TEN EINDE RAAD.<br>zit er iets op de voliere ? zit er iets in de voliere(roofdier ,vogel,rat )<br>ik weet het niet ,de man lag een halve meter van de plaats waar ik mijn pop twee weken geleden vond<br>wie o wie kan mij helpen<br>alvast bedankt <br>een vogelliefhebber die het niet meer ziet zitten.<br>ik kruip in de kroeg ik ga me bezuipen.<br>groeten koen

akosua
Junior Forumlid
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 mei 2004, 20:46
Contacteer:

Re: ten einde raad ,ik stop er mee

Bericht door akosua » 30 mar 2007, 18:11

Hallo Koen, zeer jammer vooral voor de vogels.<br>Welke vogels heb je nog bij de nachtegalen gehad ?<br>Ik heb de bovenzijde van de voliere dicht op deze wijze bescherm je de vogels al voor een groot deel.<br><br>Een rat lijkt mee omwaarschijnlijk want die had de vogel opgegeten en niet alleen de kop kaal geplukt.
v

koen.m
Forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2006, 13:50
Contacteer:

Re: ten einde raad ,ik stop er mee

Bericht door koen.m » 30 mar 2007, 18:24

hoi wil<br>er zit nog een koppel roodoorbuulbuuls bij ,maar het is een ander koppel van toen de pop is gepakt.<br>en een koppel japanse pestvogels ,maar die zie ik het zeker niet doen,ze zijn veel te tam.<br>zou het een uil ,of sperwer kunnen zijn .<br>een sperwer heb ik al wel eens op de voliere gehad.<br>maar dan aan de ander kant de nachtegalen zitten (zaten)niet echt tegen de draad ,vooral de pop niet .<br>ik weet het niet meer .<br>alvast bedankt voor je reactie <br>groeten koen

koen.m
Forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2006, 13:50
Contacteer:

Re: ten einde raad ,ik stop er mee

Bericht door koen.m » 30 mar 2007, 18:29

trouwens richard<br>het is zeker zonde van de vogels ,ik heb nog een koppel jonge van verlede jaar ,ik durf ze niet in de voliere te zetten ,ze zitten nu binnen beschut tegen al dat gedoe .<br>en je zal ook wel weten ,er is niet meer aan te raken.<br>dat is ook niet meer normaal .<br>ik heb altijd en voorkeur gehad voor aziatische vogels ,en nu zit ik met verschillende koppels ,als er een afvalt kun je ze bijna niet meer vinden,en of betalen<br>

akosua
Junior Forumlid
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 mei 2004, 20:46
Contacteer:

Re: ten einde raad ,ik stop er mee

Bericht door akosua » 30 mar 2007, 22:48

Hallo Koen,<br><br>De vogels die je erbij had zitten vormen normaal geen probleem zijn niet agressief naar nachtegalen.<br>Nachtegalen slapen niet tegen de draad, dus lijkt mij een uil ook niet waarschijnlijk. Een sperwer ?????<br>Je kan de bovenzijd dicht maken of heksenballen plaatsen hen ik al eens bij een liefhebber gezien.<br>Of eventueel een tweede laag gaas of net over de bovenzijde spannen.
v

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten