Nieuwe voliere.

Alles m.b.t. huisvesting

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Nieuwe voliere.

Bericht door Niltava » 05 jun 2004, 15:48

Dit is mijn nieuwe voliere , zit wel nog aan een watervalletje te denken , echter dit jaar niet meer.De voliere is ''muisdicht'' en beveiligd.<br>De beplanting mag nog ietsjes groeien , maar niet te veel.<br><br>En nu maar hopen op een nestje jongen.<br><br>Afbeelding<br><br><br>Gr. Huub.

vipio
Forumlid
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 sep 2005, 12:33
Contacteer:

Re: Nieuwe voliere.

Bericht door vipio » 31 okt 2005, 19:42

Mooie voliere, netjes afgewerkt.<br><br>Maar hoe weet je dat ze muisdicht is? Want een muis kan echt door hele kleine gaatjes. Tips?

kalazakie
Forumlid
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2005, 20:02
Contacteer:

Re: Nieuwe voliere.

Bericht door kalazakie » 02 nov 2005, 12:41

het is natuurlijk niet mijn volière maar als je het ziet zijn er toch een paar aanpassingen denk ik bv de boordstenen (waar de volière op rust) etc etc en dat zijn dingen waar je zeker moet opletten<br><br
Laatst gewijzigd door kalazakie op 29 jan 2012, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.

akosua
Junior Forumlid
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 mei 2004, 20:46
Contacteer:

Re: Nieuwe voliere.

Bericht door akosua » 02 nov 2005, 22:36

Hallo Allemaal,<br><br>Een voliere muisdicht maken buiten is haast onmogelijk. dan zal je namelijk geen gaas kunnen gebruiken en beton op de grond.<br>Het enigste gaas waar een muis niet door komt is milimeter gaas, maar dan zie de vogels haast niet meer.<br>Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.<br>
v

Jandb
Senior+ Forumlid
Berichten: 133
Lid geworden op: 16 jun 2006, 03:06
Locatie: België (Mechelen)
Contacteer:

Re: Nieuwe voliere.

Bericht door Jandb » 14 mei 2007, 11:26

Hoi akosua, ik heb in mijn vroegere volière dikwijls een dikke muis van tussen mijn volièredraad mogen halen... je bedoelt waarschijnlijk de heel jonge muisjes. Daar moet ik je inderdaad gelijk bij geven, deze kruipen met het grootste gemak er doorheen, maar volwassen exemplaren nee hoor..

Jan

kalazakie
Forumlid
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2005, 20:02
Contacteer:

Re: Nieuwe voliere.

Bericht door kalazakie » 29 jan 2012, 00:53

[quote="kalazakie"]het is natuurlijk niet mijn volière maar als je het ziet zijn er toch een paar aanpassingen denk ik bv de boordstenen (waar de volière op rust) etc etc en dat zijn dingen waar je zeker moet opletten<br><br

Hijumfriesland
Forumlid
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 apr 2012, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe voliere.

Bericht door Hijumfriesland » 24 aug 2012, 20:27

Hallo,
Ik heb een nieuwe volière van 2x2x1,5 (hxbxd) zonder nachthok. Kan daar een koppel palmlijsters in? Overweeg een koppel aan te schaffen maar weet niet of ze in de winter buiten kunnen blijven?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten