Mijn Voliere

Alles m.b.t. huisvesting

Moderators: René, adminrobin

Gaai
Senior+ Forumlid
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 aug 2007, 01:07
Locatie: België
Contacteer:

Re: Mijn Voliere

Bericht door Gaai » 07 apr 2013, 20:32

Ik ga voor het iets dikkere en duurzamere gaas. Het zwart geplastificeerde gaas heb ik alleen nog maar gevonden in dunnere uitvoering en kleinere mazen.

Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Re: Mijn Voliere

Bericht door Niltava » 07 apr 2013, 21:05

Gaai schreef:Ik ga voor het iets dikkere en duurzamere gaas. Het zwart geplastificeerde gaas heb ik alleen nog maar gevonden in dunnere uitvoering en kleinere mazen.
Verstandig, geplastificeerd gaas heeft vrij dun draad en zodra het plastic beschadigd roest het draad best snel door.
Ik heb dat hier zelf ondervonden, en kies daarom nu ook voor een dikker gaas wat ik zwart schilder.

smoke
Senior+ Forumlid
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 nov 2009, 13:34
Contacteer:

Re: Mijn Voliere

Bericht door smoke » 07 apr 2013, 21:15

HOI,

Ik koop ook altijd zwart geplastificeerd zwart gaas De rol is 1m 50 hoog en 25 meter lang.

Prijs is wel 145 euro per rol . Hangt ook beetje af van de kwaliteit je kan ook iets goedkoper vinden.

Je kan ook eens kijken bij www.kweekkooi.be .

Gr Smoke

White_Blackbird
Senior+ Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 26 jan 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Mijn Voliere

Bericht door White_Blackbird » 08 apr 2013, 19:25

secundo schreef:
White_Blackbird schreef:Hoi,
... Een paar dagen wachten tot het nieuwe gaas een beetje verweerd/dof wordt en ...
Ik blijf me steeds verwonderd afvragen waarom zo weinigen dan niet meteen zwart (geplastificeerd) gaas kopen?

Als je toch nieuw gaas koopt, kan je toch evengoed meteen voor zwart gaan: is overal beschikbaar...
Zwart geplastificeerd gaas is niet in alle maaswijdtes en draaddiktes te krijgen. En het is, dacht ik, een stukje duurder.

MVG

PS. Zie nu pas de eerdere reacties op pagina 2. Mijn reactie is een beetje overbodig :roll:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten