Ziekte Ger Essenberg

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Ziekte Ger Essenberg

Bericht door René » 10 feb 2014, 20:17

Beste Leden,

Ziekte dhr. G.M. Essenberg

Middels dit bericht willen we U mededelen dat ons bestuurslid en hoofdredacteur Vogelexpresse,
dhr. Ger Essenberg, getroffen is door een ongeneeslijke ziekte.
(Tevens erelid en medeoprichter Speciaalclub Insecten- en Vruchtenetende Vogels.)

Ger verblijft momenteel in het Hospice De Margriet, Prinses Margrietlaan 15, 3136 AM Vlaardingen.

Van Ger en zijn familie weten we dat hij het bijzonder op prijs stelt om van U een kaartje te mogen ontvangen waarvoor alvast dank.
Een bezoek behoort wellicht tot de mogelijkheden maar dit na overleg met de familie. Via Kees of Pierre kunt U vragen om het telefoonnummer.

Via onze website houden wij u op de hoogte daar in deze situatie geen nadere inschatting gemaakt kan worden.

Het Bestuur



Aandachtspunten:
1. In Vogelexpresse 6-2013-pag. 227 stond het Overzicht van de Gemelde Eerste Eigen Fok 2013. De leden met nagekomen Gemelde Eerste Eigen Fok 2013 die dit na het verschijnen van Vogelexpresse 6 kenbaar gemaakt hebben bij Ger verzoek ik hun melding nogmaals te doen bij Pierre Heijenrath, tel. 31(0)455444138 of per mail: p24heijenrath@gmail.com
U ontvangt zo ook op de ALV het Fokcertificaat.

2. Leden die de afgelopen maanden fokverslagen (met foto’s) naar Ger gestuurd hebben welke nog niet gepubliceerd zijn, vraag ik deze nogmaals te mailen naar p24heijenrath@gmail.com

3. Wij hebben dringend behoefte aan kopij voor onze Vogelexpresse. Door uw ideeën en ervaringen m.b.t. uw vogels, welzijn, ziekte, gezondheid en voeding op papier te zetten blijft de Vogelexpresse actueel. Bij voorbaat dank.
René
Webmaster

rivangom
Senior Forumlid
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 apr 2012, 10:45
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ziekte Ger Essenberg

Bericht door rivangom » 18 feb 2014, 15:59

Rene,

Ik wens Ger beterschap en heel veel sterkte/kracht met de moeilijke periode die hij nu ondergaat.

Ongeneeslijke ziektes heb ik van dicht bij meegemaakt en hoop dat zijn dierbaren hem hierin kunnen steunen.
Mvg,
RvGN

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Ziekte Ger Essenberg

Bericht door René » 03 mar 2014, 15:51

Namens de familie kunnen wij u mededelen dat ons bestuurslid Ger Essenberg zaterdagavond is overleden.
Verdere informatie volgt.
René
Webmaster

Vagabunda
Senior+ Forumlid
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jun 2011, 16:10
Locatie: Oost-vlaanderen
Contacteer:

Re: Ziekte Ger Essenberg

Bericht door Vagabunda » 03 mar 2014, 19:11

Las net het eerste bericht met veel verwondering, maar je tweede bericht ben ik helemaal van overdonderd René!!

Heel veel sterkte aan de famillie!
Ger is er altijd voor ons allemaal geweest, heeft heel veel voor de vogelliefhebbers gedaan en stond altijd klaar.
Ik heb persoonlijk veel aan hem gehad.

Ger, het ga je goed!

White_Blackbird
Senior+ Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 26 jan 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Ziekte Ger Essenberg

Bericht door White_Blackbird » 03 mar 2014, 21:06

Een zwaar verlies voor de Speciaalclub...
Volgens mij was hij er vanaf de oprichting bij en heeft ontzettend veel voor de club gedaan.
Zo lang als ik mij kan herinneren was hij actief als redacteur van de Vogelexpresse.
Tot het allerlaatst heeft hij zich voor de vereniging ingezet.
Ook op dit forum was hij vaak te vinden.
Hij zal gemist worden.

MVG

TOCKUS
Junior Forumlid
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 jul 2013, 15:30
Locatie: oost-vlaanderen
Contacteer:

Re: Ziekte Ger Essenberg

Bericht door TOCKUS » 04 mar 2014, 08:32

veel sterkte aan familie en vrienden

bedankt voor de grote inzet,rust in vrede.

rickvgro
Senior+ Forumlid
Berichten: 159
Lid geworden op: 23 sep 2009, 13:43
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Ziekte Ger Essenberg

Bericht door rickvgro » 05 mar 2014, 10:37

Beste forumleden,

Aankomende vrijdag zal Ger begraven worden. Uiteraard zullen wij als bestuur aanwezig zijn.

Graag zou ik jullie willen vragen om uw condoleances hieronder neer te zetten. Dit zal ik overnemen en bundelen om aan de familie te overhandigen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Groeten,

Rick

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten