HBW Alive

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
rickvgro
Senior+ Forumlid
Berichten: 159
Lid geworden op: 23 sep 2009, 13:43
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

HBW Alive

Bericht door rickvgro » 04 apr 2014, 09:39

De meeste kennen of hebben zelfs de prachtige serie boek "The Handbook of the Birds of the World". De hele serie is best prijzig en daarom voor vele onbereikbaar. Nu heeft de uitgever sinds kort een mooie oplossing. Het is mogelijk om een account aan te maken en op deze manier toch al de informatie te lezen. Er zijn 2 soorten abonnementen; 1 van 29,95 per jaar en 1 van 44,95 per jaar. Voor de eerste keer komt er 20 euro inschrijfgeld bij. Echter als je je inschrijft krijg je een kortingscode die iemand anders kan gebruiken. Bij de versie van 44,95 vervalt het inschrijfgeld dan.

Mocht iemand belang hebben bij zo'n code dan heb ik die. Ik heb geen idee of deze meerdere keren te gebruiken is, dus; Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Uiteraard zou het mooi zijn als iedereen die zich inschrijft deze code dan ook weer deelt zodat een meer mensen gebruik kunnen maken van de korting.

Bij deze de link naar de website en tevens een inleidingsfilmpje;

http://www.hbw.com/

Groeten,

Rick

aschwin
Junior Forumlid
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 apr 2009, 17:23
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: HBW Alive

Bericht door aschwin » 04 apr 2014, 12:24

Dat is zeker een mooie collectie boeken, en ik heb de hele serie 8) .

rickvgro
Senior+ Forumlid
Berichten: 159
Lid geworden op: 23 sep 2009, 13:43
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: HBW Alive

Bericht door rickvgro » 27 mei 2014, 08:24

Inmiddels heb ik mijn code doorgegeven aan een liefhebber. Omdat hij zich heeft ingeschreven kreeg hij 20 euro korting. Leuke bijkomstigheid is dat mijn abonnement met 3 maande is verlengd! Prima actie dus!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten