DNA

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
gem
Senior+ Forumlid
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 okt 2012, 14:13
Locatie: Grimbergen
Contacteer:

DNA

Bericht door gem » 11 mar 2015, 08:34

Ik heb DNA van mijn roodoorbuulbuul laten doen door dat Spaans labo.Een dikke maand geleden betaald en gestuurd en een tijdje later de vraag gekregen om nog eens pluimpjes op te sturen.Heb ik gedaan en tot op vandaag nog niks gehoord.Ze reageren ook niet op mails.Wie heeft hier ervaring mee?
Hugo
Vogels zijn beestig tof!

White_Blackbird
Senior+ Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 26 jan 2008, 21:26
Contacteer:

Re: DNA

Bericht door White_Blackbird » 11 mar 2015, 09:02

Hoi Gem. Met dat Spaanse bedrijf heb ik geen ervaring. Ik vind Spanje ook te ver weg en het is een land dat heel weinig vogelkwekers kent. Ik laat mijn vogels altijd DNA sexen door Gendika. Als je lid bent van de Speciaalclub betaal je 14 euro per DNA analyse.

MVG

gem
Senior+ Forumlid
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 okt 2012, 14:13
Locatie: Grimbergen
Contacteer:

Re: DNA

Bericht door gem » 11 mar 2015, 16:59

Maakt mij niet uit hoe ver,maar wel de prijs.Heb in België eentje gevonden voor €10. :)
Vogels zijn beestig tof!

J.J.
Senior+ Forumlid
Berichten: 122
Lid geworden op: 22 jun 2009, 20:54
Contacteer:

Re: DNA

Bericht door J.J. » 11 mar 2015, 20:31

gem schreef:Maakt mij niet uit hoe ver,maar wel de prijs.Heb in België eentje gevonden voor €10. :)
En je hebt er 1 in Spanje dus. Alleen jammer dat je geen reactie krijgt. Dan betaal je toch liever wat meer ipv meer dan een maand wachten en maar hopen op een reactie......Dan wordt het alsnog; goedkoop = duurkoop

minla
Senior+ Forumlid
Berichten: 305
Lid geworden op: 12 jul 2008, 13:44
Contacteer:

Re: DNA

Bericht door minla » 11 mar 2015, 21:07

Op shows en beurzen krijg ik ook al informatie over dna analyses die je in Tjechie kunt laten doen voor 6 euro per vogel geloof ik. Nu wil ik niet alles over 1 kam scheren. Maar ik ben er een beetje huiverig voor om Jan en alleman maar te laten weten welke vogels ik allemaal heb zitten.

steltloper
Junior Forumlid
Berichten: 44
Lid geworden op: 31 jan 2013, 19:50
Contacteer:

Re: DNA

Bericht door steltloper » 13 mar 2015, 14:01

ik laat alle vogels dna doen in spanje , op 10 dagen tijd heb ik terug me uitslag , altijd juist en goed , vergeet niet dat wanneer je dna doet je goed moet op letten hoe en met wat je het doet
het grootste nadeel is van spanje , dat je enkel het allemaal zelf moet doen via internet en dan je pluimen moet plaken op de afgeprinte papieren , tja wa wil je voor 4 euro , als je zo 50 tal vogels wil doen reken maar uit

gem
Senior+ Forumlid
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 okt 2012, 14:13
Locatie: Grimbergen
Contacteer:

Re: DNA

Bericht door gem » 14 mar 2015, 09:08

Ik heb nog liever een spanjaard te laten weten welke vogels ik heb dan een noorderbuur.Die spanjaard zal nog zo snel niet naar hier komen :)
Vogels zijn beestig tof!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten