info vogelsoorten

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
ime

info vogelsoorten

Bericht door ime » 07 mar 2007, 22:31

Ik merk dat er soms niet veel op vragen gereageerd wordt. <br><br>Mensen die vragen hebben over gedrag/kweek bij vogelsoorten of zoeken naar bepaalde vogels is het misschien een tip om eens naar de vraagbaken te informeren van de speciaalclub.<br>Deze mensen weten vaak meer van een bepaalde vogelsoort. soms weten ze ook waar je ze kunt kopen.<br><br>De bestandsregistratie is een andere mogelijkheid om in contact met houders/fokkers van bepaalde vogels te komen.<br><br>Op de toerakovragen is b.v. niet veel gereageerd. Informeer eens naar de vraagbaak van deze vogelsoort.<br>In de rubriek vraag en aanbod staat trouwens een hele rij mensen die toerako's hebben. Misschien eens contact met een van hen opnemen?<br>Succes<br>

Harteman

Re: info vogelsoorten

Bericht door Harteman » 08 mar 2007, 23:52

Bedankt voor je bericht.<br>Ik merk inderdaad dat er überhaupt weinig mensen (dagelijks/wekelijks) actief op dit forum zijn. <br>Misschien een idee om dit forum onder de aandacht te brengen bij andere vogelverenigingen of vogelsites? Ik kan me voorstellen dat mensen dit forum nog niet kennen, want ikzelf ontdekte het ook pas vorige week... en dat terwijl ik echt al vaak naar dit soort forums op zoek ben geweest... <br><br>Groeten,<br>Jan<br><br>ps; www.aviornis.nl/forum is een forum dat dagelijks tientallen (of meer) bezoekers trekt die actief deelnemen door vragen te stellen/antwoorden te geven. Jammer dat het hier niet net zo werkt.

geess
Forumlid
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 mei 2004, 18:58
Contacteer:

Re: info vogelsoorten

Bericht door geess » 10 mar 2007, 10:52

Onze speciaalclub heeft al een link naar Aviornis, dus bij ons niet onbekend.<br><br>Op ons forum worden alleen vogels van onze doelgroep behandeld, dus geen zaadeters e.d.<br>Ook uilen en roofvogels behoren niet tot onze speciaalclub.<br><br>Daardoor zal ons forum minder bezocht worden dan een algemeen forum.<br><br>Ger.

Harteman

Re: info vogelsoorten

Bericht door Harteman » 13 mar 2007, 00:07

Dat begrijp ik, maar dat is aan de andere kant weer gunstig. Ik ontvang liever bericht van iemand die wat verstand van zaken heeft, dan van de eerste de beste die het bericht leest. Ik geloof dat hier wat minder vervuiling op het forum voorkomt dan op wat andere forums.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten