Advertenties

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
Ardi
Forumlid
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2004, 15:52
Contacteer:

Advertenties

Bericht door Ardi » 28 sep 2004, 17:30

Waarom worden de advertentie niet hier geplaatst.<br>Is minder werk voor de beheerder en up to date.<br>

adminrobin
Administrator
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:00
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: Advertenties

Bericht door adminrobin » 01 okt 2004, 13:55

X ] Niet leden kunnen ook op het forum komen, het vraag/aanbod gedeelte is enkel en alleen voor leden (het plaatsen van advertentie). Het wordt nu eerst gecontroleerd zodat alleen leden aanbod online verschijnt.<br><br>X ] Een andere reden is overzicht, er zouden dan duidelijke eisen gestelt moeten worden aan layout.. consequente volgorde van gegevens.<br><br>X ] Een andere reden is het vermelden van de wetenschappelijke naam bij de vogel zodat ook buitenlandse (leden) begrijpen wat er wordt aangeboden.<br><br>Het is het overwegen waard maar voorlopig hebben we een aardig systeem ontwikkelt om de advertenties 1x per week te updaten. De reden dat dit 1x per week gebeurt heeft puur met tijd gebrek te maken.
Laatst gewijzigd door adminrobin op 01 okt 2004, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Re: Advertenties

Bericht door Niltava » 17 nov 2004, 20:26

Als ik mij niet vergis is dit een ''openbaar'' forum waar dus ook niet leden ( zoals ik ) mee mogen discuteren.<br>Nu vraag ik mij dan ook af of het verboden is hier vogels aan te bieden.<br><br>Zo ja , dan zou ik dus eerst lid moeten worden van de speciaal club ?<br><br>Indien ik dit ( nog ) niet wil omdat ik nog slechts drie vogels heb welke bij de speciaal club horen , waar moet ik dan mij Roodbuik Niltava pop welke ik teveel heb aanbieden ?<br>Dat zou eigenlijk toch ook wel op dit forum moeten kunnen , of niet ?<br><br>Gr. Huub.

akosua
Junior Forumlid
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 mei 2004, 20:46
Contacteer:

Re: Advertenties

Bericht door akosua » 17 nov 2004, 21:20

Hallo Huub,<br><br>Je kan ze op marktplaats en vogelarena plaatsen of op de website van Ben Doensen<br><br>Wil
v

Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Re: Advertenties

Bericht door Niltava » 17 nov 2004, 21:38

Hoi Wil , <br> <br>Bedankt voor jou reactie , zal er gebruik van maken. <br> <br>Ik blijf toch nog benieuwd of het hier al dan niet toegestaan is aan ''niet speciaalclubleden'' welke wel lid zijn van dit forum. <br> <br>Huub.

adminrobin
Administrator
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:00
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: Advertenties

Bericht door adminrobin » 23 nov 2004, 10:02

Inderdaad sites als marktplaats en vogelarena bieden dan prima uitkomst. De website en het forum zijn openbaar voor iedereen inclusief posten maar enkel leden hebben het recht om vraag/aanbod op de website te plaatsen. De website inclusief het forum is tenslotte bedoeld voor leden of toekomstige leden. Er moeten wel redenen blijven om lid te worden, vraag/aanbod is er daar een van.<br><br>
Hallo Huub,

Je kan ze op marktplaats en vogelarena plaatsen of op de website van Ben Doensen

Wil
<br>

adminrobin
Administrator
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:00
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: Advertenties

Bericht door adminrobin » 23 nov 2004, 10:11

Het is zeker toegestaan dat zowel leden als niet-leden berichten kunnen plaatsen op het forum om informatie uit te wisselen. <br><br>Bij het aanmelden op dit forum is echter wel aangegeven dat het bijv. niet de bedoeling is om advertenties hier te plaatsen. Dit is puur een discussie forum. <br><br>Veel plezier verder op het forum.<br><br>
Hoi Wil ,

Bedankt voor jou reactie , zal er gebruik van maken.

Ik blijf toch nog benieuwd of het hier al dan niet toegestaan is aan ''niet speciaalclubleden'' welke wel lid zijn van dit forum.

Huub.
<br>

Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Re: Advertenties

Bericht door Niltava » 28 nov 2004, 11:42

Bij het aanmelden op dit forum is echter wel aangegeven dat het bijv. niet de bedoeling is om advertenties hier te plaatsen.
<br><br>Dat was mij even ontgaan , maar kan me inderdaad iets herinneren van zo'n voorwaarde. <br>Opzich staat de speciaalclub hier ook in zijn recht , hun bepalen de voorwaarden . <br>Er kunnen anders inderdaad mensen op dit forum afkomen welke zich enkel uit eigenbelang aanmelden , hun vogels aanbieden en verder geen bijdrage leveren. <br> <br>Wat mij zelf betreft blijft het voorlopig bij het lidmaatschap van dit forum en nog niet bij de speciaalclub zelf. <br>Heb slechts één koppel Roodbuik Niltava's welke onder deze speciaalclub vallen. <br>Voor de rest heb ik voornamelijk TT zebravinken , daarvoor ben ik al lid bij diverse speciaalclubs en bij de N.B.v.V.<br>

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten