Ilona bedankt!

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
Ton

Ilona bedankt!

Bericht door Ton » 09 dec 2009, 14:32

In de vogelexpresse las ik dat Ilona Buth gestopt is als bestuurslid, jammer natuurlijk.

Langs deze weg wil ik haar nog bedanken voor de geweldige inzet die zij heeft getoond bij het organiseren van de clubshow. De show was fantastisch, voor wat ik begrepen heb van de medewerkers, vooral door Ilona's inzet en energie.

Ilona, bedankt, het ga je goed.

Groeten, Ton Koek.

dmodena

Re: Ilona bedankt!

Bericht door dmodena » 10 dec 2009, 14:31

Ilona bedankt,

Ton, ik vind dit een perfecte manier om haar te bedanken voor al het zweet en tranen die dit jaar daarvoor gevallen zijn.
Het is jammer dat een groot gedeelte van het bestuur niet openstaat voor vernieuwing en daardoor ontstaat er automatisch wrijving van beide kanten (dit is mijn eigen mening).

Misschien is het wel een juist moment om de noodzakelijke vernieuwing het komende jaar door te zetten.
Er zijn vacatures genoeg binnen het bestuur en daarom wil ik een ieder oproepen om over de eventuele invulling na te denken.

Ilona heeft inmiddels de vernieuwing in gang gezet en volgens mij is het aan "ons" om dit op te pakken en daarmee de club weer toekomst te geven.

Vogeltuin Avolare
Remco de Wit

lijster
Junior Forumlid
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 mei 2004, 02:51
Contacteer:

Re: Ilona bedankt!

Bericht door lijster » 10 dec 2009, 18:25

Beste Remco ,

Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt want schijnbaar is me iets ontgaan . Over welke in gang gezette vernieuwingen heb je het ?

Met vriendelijke groet
Lijster

dmodena

Re: Ilona bedankt!

Bericht door dmodena » 10 dec 2009, 19:03

voornamelijk gaat het over PR-zaken
op de jaarvergadering wordt er denk ik wel aandacht aan besteed

lijster
Junior Forumlid
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 mei 2004, 02:51
Contacteer:

Re: Ilona bedankt!

Bericht door lijster » 10 dec 2009, 23:27

Dank voor je antwoord ,

Dus door die PR vernieuwingen krijgt de club weer toekomst , ik ben benieuwd !

Met vriendelijke groet
Lijster

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten