Clubshow Waalwijk

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
Arjan

Clubshow Waalwijk

Bericht door Arjan » 29 okt 2005, 11:27

Wij hebben gisteren onze jonge vogels naar Het Lido gebracht.<br>En daardoor al even kunnen kijken.<br>Mensen als jullie even tijd hebben ga er naar toe want ze hebben er iets prachtig's van gemaakt.<br>Elke vitrine is een plaatje.<br>Daarnaast zijn er een tiental volières te bewonderen.<br>Ik schat dat er zelfs één bij staat van 6 bij 2 mtr.<br>Het aanbod is heel divers kortom een feest voor het oog en een must om te zien want er zal nog lang over gesproken worden denk ik.<br>Ook een leuke gelegenheid elkaar eens te ontmoeten.<br>Ik hoop jullie dan ook te ontmoeten dit weekend.<br><br>P.S. vergeet het fotocamera niet.
Laatst gewijzigd door Arjan op 31 okt 2005, 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Ton

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Ton » 30 okt 2005, 08:52

Ik ben bijna onderweg. Tot staks. :-)<br><br>Groeten, Ton Koek<br>Haarlem.

Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Niltava » 30 okt 2005, 21:09

Helaas is het er niet van gekomen om gaan te kijken , en daar baal ik van want ik weet dat ik daardoor wat gemist heb.<br>Ook was het leuk geweest wat mensen te ontmoeten.<br>Al met al een gemiste kans.<br><br>Arjan (of anderen) heb je nog mooie foto's geschoten ?<br>Ben zeer benieuwd hoe en wat er dit jaar zat.<br>Laat eens zien waarom ik , en ook anderen die niet geweest zijn iets gemist hebben.
Laatst gewijzigd door Niltava op 30 okt 2005, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Ton

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Ton » 30 okt 2005, 21:42

Ik ben wel geweest en het was zeer de moeite waard! Ik wil dan ook langs deze weg alle mensen die hieraan meegewerkt hebben heel hartelijk bedanken. U hebt een fantastische show neergezet, een reclame voor de vogelliefhebberij!<br><br>Cees B., ger E., Hein, Wil, Ton, Flip, Trees en Jaap, Ger D., Everhard, Kees, Pierre, Cees K., Truus en Jo, Peter, Geert, Ad, Maarten, Ron, Martin, Jaco, jan B., Ger T., Riny, Paul, Tamme, Nelly en Jan van A., Rogier, Frans, Jan M., Hein, Wim en Co: Bedankt namens heel veel bezoekers, het was geweldig.<br><br>Hier vast een paar foto's voor de thuisblijvers.<br><br>Groeten, Ton Koek<br>haarlem.<br><br>Afbeelding<br><br>Afbeelding<br><br>Afbeelding<br><br>Afbeelding<br><br>Afbeelding<br><br>Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ton op 30 okt 2005, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Niltava » 30 okt 2005, 23:31

Niet alleen prachtige vogels , ook de foto's zijn dat. ;-)

Arjan

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Arjan » 31 okt 2005, 21:50

Nou wij voelen het nog wel aan onze benen.<br>Beide dagen op de show geweest.<br>De kinderen gaven een feest dus wij waren niet echt welkom thuis vandaar dat wij er maar een vogelweekend van gemaakt hebben met een hotelovernachting in Waalwijk.<br>Zoals gezegd de show was prachtig opgezet.<br>Zo uit mijn hoofd ruim 40 nieuwe vitrines prachtig opgemaakt met takken planten wat fruit etc etc. Daarnaast nog een tiental volières in grote variërend<br>de grootste was zeker 6 x 1.80.<br>En natuurlijk daarin de vogelpracht.<br>Ik ben helemaal verslingerd geraakt aan de Shama lijster er zaten er twee op de zondag en zingen die twee prachtig.<br>Ik heb een rolletje volgeschoten maar op de foto's moeten jullie nog even wachten dat digitale gedoe is niets voor mij.

kalazakie
Forumlid
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2005, 20:02
Contacteer:

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door kalazakie » 02 nov 2005, 12:37

Mooie foto's!!<br>Ben ook naar waalwijk geweest op zondag en de vier uur die ik daarvoor in de auto heb gezeten waren het waar heeeeeeel verzorgd en goed aangelegd en overzichtelijk echt knap en natuurlijk mooie vogels<br><br>
Laatst gewijzigd door kalazakie op 29 jan 2012, 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Arjan

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Arjan » 02 nov 2005, 13:22

Lucas dan moet jij ook de witte specht gezien hebben van Astrid Merckens ik had nog aan je gedacht toen ik hem zag helaas had ik niet de beschikking over het internet maar gelukkig ben je er geweest.<br>Afbeelding <br>Ik zet er maar gewoon wat foto's bij voor de gein<br>Dit is de grijze Sibia (Heterophasia gracilis) een vogel die je niet vaak ziet <br>Als u dit leest en u heeft hem ook zitten dan hoor ik dat graag want over deze vogel is bijzonder weinig bekend

kalazakie
Forumlid
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2005, 20:02
Contacteer:

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door kalazakie » 02 nov 2005, 15:03

arjan ik heb ook de witte specht gezien en ik vond hem prachtig ik kon er niet aan doen niet schuw zoals die woudhoppen en zo mooi fluiten en mooier in het echt dan op de foto's echt prachtig<br><br>
Laatst gewijzigd door kalazakie op 29 jan 2012, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Arjan

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Arjan » 03 nov 2005, 23:17

Het duurde even maar hier dan toch wat inpressies van de show in Waalwijk:<br><br>Afbeelding<br><br>Afbeelding<br><br>Afbeelding<br><br>De palmlijster van Sjef v.d. Branden<br>Afbeelding<br><br>Sorry de rest wil hij niet pakken<br>dus houden jullie die nog te goed<br>

adminrobin
Administrator
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:00
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door adminrobin » 07 nov 2005, 19:27

Wat een schitterende foto's! Ik heb de beide heren die de foto's hebben geplaatst even persoonlijk gemaild ivm het gebruik voor fotoalbum op site en/of vogelexpresse ;) Uiteraard met vermelding van Naam.
Laatst gewijzigd door adminrobin op 07 nov 2005, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Ton

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Ton » 07 nov 2005, 23:13

En een van die heren heeft zelfs al geantwoord... Natuurlijk mag dat. :-)<br>Ton.

adminrobin
Administrator
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:00
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door adminrobin » 07 nov 2005, 23:56

Inmiddels staan de foto's erop! Meer zullen nog volgen van een andere fotograaf.

Niltava
Senior+ Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 07 mei 2004, 21:29
Contacteer:

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Niltava » 16 nov 2005, 23:38

Afbeelding<br><br>Ook deze foto staat erop !<br><br>Nu is mijn vraag , is dit een ondersoort van de roodbuik niltava omdat bij deze man het onderste gedeelte van de buik niet doorgekleurd is , of is het een jonge roodbuik niltava ?<br>
Laatst gewijzigd door Niltava op 16 nov 2005, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Ton

Re: Clubshow Waalwijk

Bericht door Ton » 18 nov 2005, 01:47

Ik weet het antwoord niet, maar dit kaartje zat op de kooi:<br>Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten