Aanstaande clubshow 2010

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
Dennis69
Junior Forumlid
Berichten: 40
Lid geworden op: 06 jan 2009, 11:18
Contacteer:

Re: Aanstaande clubshow 2010

Bericht door Dennis69 » 24 okt 2010, 13:44

Beste Ger en de rest van het bestuur,ik heb een vraag vwb de clubshow en overige activiteiten.
Is het niet mogelijk deze activiteiten ergens in het midden van het land te houden.Ik zou best wel eens een keer de show willen bezoeken,maar vind de reistijd van 2 uur best wel bezwaarlijk en dan nog maar te zwijgen over de mensen die uit Groningen en Friesland Mvrgr. Dennis

White_Blackbird
Senior+ Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 26 jan 2008, 21:26
Contacteer:

Re: Aanstaande clubshow 2010

Bericht door White_Blackbird » 27 okt 2010, 18:47

Hallo,

Ik kan Dennis is deze niet helemaal ongelijk geven. Met alle respect, de speciaalclub is een landelijke vereniging en geen Brabantse of Belgische club. Het zou veel eerlijker zijn als de show gewoon ergens in het midden van het land wordt gehouden, bijv. rond Utrecht of Apeldoorn. Dit zou betekenen dat de mensen die in het uiterste noorden of zuiden van het land wonen nooit meer dan een dik uur zouden hoeven rijden en de rest van de mensen al naar gelang de afstand tot het midden des lands minder dan een uur kwijt zijn. Nu moeten veel mensen uit Groningen, Friesland soms wel 2,5 uur in de auto zitten om naar de show te rijden. Weer terug naar huis is weer 2,5 uur en dat betekent dat je op een dag 5 uur in de auto moet zitten om de show te kunnen bezoeken...

Natuurlijk zijn er in het midden van het land genoeg zalencentra, café-restaurants, clubgebouwen, of andere gelegenheden waar tegen een redelijke vergoeding een vogelshow kan worden georganiseerd. Ger, laat maar eens horen wat de ruimte in Oirschot ongeveer kost(Het zal niet veel zijn, want er zijn natuurlijk inkomsten voor de verhuurder vanuit het café/restaurant) en dan kunnen we eens gaan zoeken naar een alternatieve lokatie die voor alle leden van de club op een goede rijafstand ligt.

lijster
Junior Forumlid
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 mei 2004, 02:51
Contacteer:

Re: Aanstaande clubshow 2010

Bericht door lijster » 28 okt 2010, 18:28

Hier in Someren bevind zich zo een perfecte betaalbare locatie , zal ik informeren ? :D


Gr

J.J.
Senior+ Forumlid
Berichten: 122
Lid geworden op: 22 jun 2009, 20:54
Contacteer:

Re: Aanstaande clubshow 2010

Bericht door J.J. » 05 nov 2010, 20:28

Hallo,

ik kon door omstandigheden helaas niet naar de show. Zijn er misschien foto's gemaakt die nog geplaatst gaan worden op deze site?

Alvast bedankt,

groeten,
Mark

J.J.
Senior+ Forumlid
Berichten: 122
Lid geworden op: 22 jun 2009, 20:54
Contacteer:

Re: Aanstaande clubshow 2010

Bericht door J.J. » 12 nov 2010, 14:49

Bedankt voor de vele (mooie) foto's! Zo krijg je een goede indruk van de show, ondanks dat ik er niet geweest ben.

Er zaten diverse gaailijsters, toch? Volgens mij een stuk meer soorten dan vorig jaar?

bert
Senior+ Forumlid
Berichten: 122
Lid geworden op: 01 jan 2010, 19:22
Contacteer:

Re: Aanstaande clubshow 2010

Bericht door bert » 14 nov 2010, 18:19

mooie foto´s. complimenten met de diverse samenstelling van de tentoongestelde soorten. klasse ! en de felicitaties aan de diverse kwekers.
helaas was ik dit jaar niet in de gelegenjheid om te komen. volgend jaar ga ik het zeker proberen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten