Facebook

Overige vragen m.b.t. vogels

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
wjvdlinden
Senior+ Forumlid
Berichten: 278
Lid geworden op: 11 jul 2006, 16:40
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Facebook

Bericht door wjvdlinden » 25 sep 2012, 23:40

Wel handig dat onze speciaalclub ook op facebook zit. Zie je tenminste snel wanneer er iets mooie op het forum of op de website van de Speciaalclub wordt geplaatst.

Dus complimenten voor degene die dit doet.

Dréken98
Senior Forumlid
Berichten: 60
Lid geworden op: 16 jul 2012, 21:54
Contacteer:

Re: Facebook

Bericht door Dréken98 » 26 sep 2012, 07:34

Inderdaad, heb het ook gehoord.
Maar daarom moet je nu niet enkel komen kijken als je op FB ziet dat er foto's zijn gepost :wink: !
Zelf op tijd eens komen kijken, reageren en foto's plaatsen doet wel meer om het hier leuk te houden.

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Facebook

Bericht door René » 26 sep 2012, 11:39

Hallo,

Ik probeer via onze social media sites het forum wat meer leven in te blazen!
Leuk dat het opvalt!

Facebook: http://www.facebook.com/SpeciaalclubVan ... endeVogels

Twitter: http://twitter.com/#!/speciaalclub

Hyves: http://speciaalclub.hyves.nl/wiewatwaar/

Google+: https://plus.google.com/102482292590652844063/posts
René
Webmaster

wjvdlinden
Senior+ Forumlid
Berichten: 278
Lid geworden op: 11 jul 2006, 16:40
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Re: Facebook

Bericht door wjvdlinden » 26 sep 2012, 19:09

Inderdaad, heb het ook gehoord.
Maar daarom moet je nu niet enkel komen kijken als je op FB ziet dat er foto's zijn gepost :wink: !
Zelf op tijd eens komen kijken, reageren en foto's plaatsen doet wel meer om het hier leuk te houden.


Ik kijk elke dag meerdere keren op dit forum. Ik vind het geweldig mooi wat ik hier zie. Helaas kan ik zelf niet veel vertellen.

Dréken98
Senior Forumlid
Berichten: 60
Lid geworden op: 16 jul 2012, 21:54
Contacteer:

Re: Facebook

Bericht door Dréken98 » 26 sep 2012, 19:58

wjvdlinden schreef:Ik kijk elke dag meerdere keren op dit forum. Ik vind het geweldig mooi wat ik hier zie. Helaas kan ik zelf niet veel vertellen.
He ik ken dat gevoel als vogelliefhebber zonder V&I.
Ik kan enkel maar vertellen wat ik lees in de boekjes, maar eigen ervaringen heb ik toch niet.
Daarmee dat ik hier van de ervaren mensen wil leren, al kan dat niet zo als het forum niet echt actief is, dus de ervaren mensen een beetje aanporren he :D

wjvdlinden
Senior+ Forumlid
Berichten: 278
Lid geworden op: 11 jul 2006, 16:40
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Re: Facebook

Bericht door wjvdlinden » 27 sep 2012, 07:49

Dréken98 schreef: He ik ken dat gevoel als vogelliefhebber zonder V&I.
Ik kan enkel maar vertellen wat ik lees in de boekjes, maar eigen ervaringen heb ik toch niet.
Daarmee dat ik hier van de ervaren mensen wil leren, al kan dat niet zo als het forum niet echt actief is, dus de ervaren mensen een beetje aanporren he :D
Aanporren?

Misschien is het met de VI vogels wel zo dat deze meer gehouden worden door ouderen. Het zijn natuurlijk toch wel de duurdere vogelsoorten. Jongere mensen moeten toch meestal meer geld uitgeven aan andere zaken. Oudere mensen zijn zeer waarschijnlijk toch ook nog wat minder online dan de jongeren.

Maar hoe meer leven in dit forum hoe beter. Want de VI vogels blijven toch de mooiste vogelsoorten.

van Tuijl
Senior+ Forumlid
Berichten: 141
Lid geworden op: 19 aug 2011, 17:53
Contacteer:

Re: Facebook

Bericht door van Tuijl » 11 okt 2012, 12:14

wjvdlinden schreef:
Maar hoe meer leven in dit forum hoe beter. Want de VI vogels blijven toch de mooiste vogelsoorten.
Gelijk heb je wel. zelf val ik onder de jongere vogelliefhebbers.

en ik als jongere deelnemer aan dit forum wil ook mijn complimenten geven aan het feit dat jullie op op fb zitten. ik denk zeker dat we zo meer mensen deze tak van vogels houden laten zien. btw, ik heb ook die pagina 'geliked' en ik ben er zeer over te spreken. zeker als via fb wordt doorgegeven als jullie weer een fokverslag hebben geplaatst ofzo.

helaas hebben wij nu niet de V&I eters maar in de toekomst hoop ik van harte een aantal koppels van het Ptilinopus geslacht aan te schaffen. en wellicht zullen deze te combineren zijn met Tangara-soorten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten