levendvoer met de kweek van textor wevers

Alles m.b.t. voeding

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
paul zwartepoorte
Senior Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 okt 2009, 20:04
Contacteer:

levendvoer met de kweek van textor wevers

Bericht door paul zwartepoorte » 27 okt 2009, 20:24

hallo ik ben nieuwe hier ik weet niet of ik wel op deze forum:) mag wezen maar ik had een paar vragen
ik heb sins kort kolonie van 15 st grote textor wevers zitten10 poppen en 5 mannen die heb ik gekocht van liefhebben die heeft er 170 zitten
en dan 5 soorten wevers hij vertelde mij dat hij veel uitval heeft als de jongen uit gevlogen waren die lagen in eens dood
hij voert buffalo meel wormen en levende maden ik zag op het forum dat maden slecht is voor jongen vogels mij vraag is is dat de oorzaak ??
dat strooivoer(poeder) waar voor dient dat bij de vogels vitaminen en zo? kan ik dat ook gebruiken voor me wevers
en kan ik beter redrunners geven dan maden ?want ik kan aan alle insekte komen wegens dat ik uit de reptielen wereld kom ga ik meestal na de groothandel dat scheelt mij hoop geld hahaha ik hoop op een paar goede antwoorden al vast bedankt
oohja voor de mensen die krekels willen kweken of kakkelakken
heb ik wel resept voor krekel voer
kuikenmeel
bijen pollen stuifmeel bolletjes
steur voer (veel eitwit)
gewoon vis voer
kanarie zaad
notenmix milance zonder zout
en dat allemaal malen
gedroogte bloemen die je in een da kan kopen
en als vocht gewoon een sinasappel goed voor vitamine C
het beste is de krekels paar dagen aansterken dan pas voeren want als jij de krekels koopt dan zijn ze al 3 dagen onderweg dan zijn ze al leeg gepoept dus geen voeding meer in zich hebben
vr gr paul

paul zwartepoorte
Senior Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 okt 2009, 20:04
Contacteer:

Re: levendvoer met de kweek van textor wevers

Bericht door paul zwartepoorte » 28 okt 2009, 16:48

hoi ger
ik ben al lid van de werlgroep wevers dus dat weet ik al van die site maar ik wou wat antwoorden op mij vragen want ik las die dingen hier zo
daarna kijk ik af en toe op jullie forum
oohja redrunners kunnen wel tegen glas lopen dat soort wat jullie voeren is dubia ??
graag antwoord op me vragen
al vast bedankt
vr gr paul

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten