krekelkoerier

Alles m.b.t. voeding

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
ime

krekelkoerier

Bericht door ime » 27 jun 2010, 10:39

Wie heeft er ervaring met het bedrijf krekelkoerier en terrariumkoerier??? Zijn jullie tevreden over de producten?

paul zwartepoorte
Senior Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 okt 2009, 20:04
Contacteer:

Re: krekelkoerier

Bericht door paul zwartepoorte » 29 jun 2010, 17:08

hoi ime
ik ken het bedrijf uit de reptielen wereld en ik heb ze wel eens op beursen gezien en wat ze hadden zag er goed uit
ze doen ook versturen die door de brievenbus kunnen dat scheelt in verzendkosten
maar ik weet niet of er net zo veel in de bakjes zit als normaal en als je kg bestelt weet ik ook niet hoe ze dat doen
vr gr paul

ime

Re: krekelkoerier

Bericht door ime » 29 jun 2010, 20:23

Dank je voor je reactie Paul, ik ga het eens proberen want bij kreca zijn de verzendkosten hoger. Dus als er netzoveel inzit is het misschien de moeite waard.

paul zwartepoorte
Senior Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 okt 2009, 20:04
Contacteer:

Re: krekelkoerier

Bericht door paul zwartepoorte » 30 jun 2010, 20:27

hoi
de verzend kosten is toch gewoon tot 10 kg 6,75? of rekenen hun meer die van kreca ?
vr gr paul

ime

Re: krekelkoerier

Bericht door ime » 01 jul 2010, 22:14

De krekels ontvangen. Zagen er goed uit. De bakjes zijn kleiner dan die van kreca maar of er minder in zit weet ik niet. Per brievenbusdoos waarin negen bakjes kunnen betaal je 4.50 aan porto. Per postpakket betaal je dacht is 5,95, alles inclusief btw.
Blij kreca betaal je voor een postpakket 7 euro en daar komt de btw nog overheen.Bestel jij nooit iets bij Kreca? Waar haal jij je insecten?

paul zwartepoorte
Senior Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 okt 2009, 20:04
Contacteer:

Re: krekelkoerier

Bericht door paul zwartepoorte » 02 jul 2010, 17:04

hoi ime
ik heb nooit bij kreca bestelt wegens dat ik het te duur vond en als je meer af neemt in 1 week door dat je veel nodig hebt dan gaat de prijs ook niet omlaag bij hun ze houden winkels en handelaren gescheiden van de gewone klanten dus je betaalt gewoon de volle pond
en bij krekelkoerier heb ik geen ervaring mee
waar ik me insecten haal dat is bij de groothandel in paar dorpen verderop en door dat ik hoop afnam waren de prijzen ook heel stuk lager want ik heb paar jaar beetje gehandelt ook via marktplaats ik heb toen ook gewoon verstuurt via de post tot 10 kg en dat was 6,75
en wat ik er op verdiende had ik me eigen levend voer voor niks maar ik ben er mee gestopt
gr paul

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten