Roodvleugelgaailijster

Alles m.b.t. vogelsoorten

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
Jack
Forumlid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2004, 02:19
Contacteer:

Roodvleugelgaailijster

Bericht door Jack » 28 jun 2004, 22:27

Hallo,<br>Ik ben benieuwd naar de zang van deze vogel. Is er iemand die hier informatie over heeft?<br>groeten Jack

Arjan

Re: Roodvleugelgaailijster

Bericht door Arjan » 23 okt 2005, 02:08

Hallo Jack<br><br>Soms duurt het meer dan een jaar voordat iemand reageert.<br>Wij hebben de roodvleugel gaailijster afgelopen zomer aan ons volière bestand toegevoegd.<br>Nu zijn er voor zover mij bekend 5 ondersoorten van deze vogel<br>Afbeelding<br>Ik weet nog geen eens hoe deze soort precies heet.<br>Het lukt mij niet de foto's er op te krijgen maar ik werk er nog aan<br>Maar dit is een andere en deze heb ik zitten.<br>Afbeelding<br>Uiterlijk niet zo mooi als de eerste maar het is wel een hele leuke vogel ook al heb ik hem nog maar een paar maanden hij loopt al over mijn voeten ze houden mij helemaal in de gaten echt een vogel waar je een band mee gaat opbouwen.<br>Zijn zang bestaat uit verschillende deuntjes. Maar hoe beschrijf je een zang.<br>Dit is een poging.<br>Spielberg's film close encounters of the third kind.<br>Daarin is een 4 tonige melodie waarmee het eerste contact gelegd wordt neem die tonen en fluit ze snel op de manier zoals de Wielewaal fluit.<br><br>
Laatst gewijzigd door Arjan op 23 okt 2005, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten