vogels

Alles m.b.t. vogelsoorten

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
kalazakie
Forumlid
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2005, 20:02
Contacteer:

vogels

Bericht door kalazakie » 17 okt 2005, 20:05

Kent er iemand vruchtend en insectend etende vogels die geen nachthok nodig hebben maar die wel redelijk groot zijn en die redelijk zijn om mee te beginnen (moet niet de gemakkelijkste vogels zijn om te houden)<br><br>vriendelijke groeten
Laatst gewijzigd door kalazakie op 29 jan 2012, 00:50, 1 keer totaal gewijzigd.

akosua
Junior Forumlid
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 mei 2004, 20:46
Contacteer:

Re: vogels

Bericht door akosua » 17 okt 2005, 23:16

Hallo,<br><br>Dan kan je het beste de europese soorten houden.<br>Er zijn wel wat soorten die erg sterk zijn, maar ze moeten zich wel kunnen beschutten.<br>bv. Driekleur glansspreeuw<br>
v

Arjan

Re: vogels

Bericht door Arjan » 23 okt 2005, 01:36

Hallo Lucas <br><br>Wat dacht je van de Japanse roodborst, Bruinmasker gaailijster, ook wel genoemd Japanse spotlijster Geon Schrijvers heeft een stel zitten Ik heb nog nooit zo'n prachtig stel gezien. Nu ben ik heel erg gehecht aan mijn eigen broedkoppel maar die halen het niet aan dat stel wat Aart Schrijvers heeft zitten.<br>Afbeelding
Laatst gewijzigd door Arjan op 23 okt 2005, 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.

akosua
Junior Forumlid
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 mei 2004, 20:46
Contacteer:

Re: vogels

Bericht door akosua » 23 okt 2005, 09:28

redelijk groot zijn en die redelijk zijn om mee te beginnen <br><br>Japanse roodborsten zijn niet zo groot en kunnen behoorlijk vervelend worden tijdens het broedseizoen naar andere vogels.<br>Ze zijn wel winterhard, bij mij zitten buiten zonder nachthok. Het dak is wel dicht.
v

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten