cd met vogelgeluiden

Alles m.b.t. vogelsoorten

Moderators: René, adminrobin

h._nienhuis
Forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2004, 00:56
Contacteer:

cd met vogelgeluiden

Bericht door h._nienhuis » 28 okt 2005, 19:31

wie weet waar te koop of wil branden voor mij cd met schamalijster.<br>u kunt mij bellen op 0299425102
Laatst gewijzigd door h._nienhuis op 25 nov 2005, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

picolet
Forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 okt 2005, 02:04
Contacteer:

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door picolet » 29 okt 2005, 12:22

Een mooie site waar ook veel zang is te horen is <br>www.shama.com.sg/<br><br>Hier wordt een heel andere manier van shama houden getoond en waarop men selecteerd in Singapore.<br><br>De beste zangers zijn een klein vermogen waard.<br><br>Veel plezier

h._nienhuis
Forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2004, 00:56
Contacteer:

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door h._nienhuis » 29 okt 2005, 16:24

weet je toevallig ook waar ik hier een cd van kan krijgen met deze geluiden

picolet
Forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 okt 2005, 02:04
Contacteer:

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door picolet » 30 okt 2005, 20:43

Nee, helaas niet.<br><br>Groeten,Ruud

Arjan

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door Arjan » 30 okt 2005, 23:58

Hallo R. Nienhuis<br><br>Die had je kunnen krijgen in Waalwijk.<br>Ik zit nu te luisteren naar één vol uur Shama muziek.<br>Het is niet meer gezond meer hoe die vogels kunnen fluiten ik ben bang dat als je dat in de volière hebt zitten dat je de tuin niet meer uit te slaan bent.<br>Ik heb ook nog een andere cd gekregen vol met vogelmuziek maar die heb ik nog niet goed kunnen beluisteren die gebruikten ze als achtergrond muziek op de show en daar hadden ze mij goed mee te pakken want ik ben een paar keer op zoek geweest naar die vogel die zo mooi zat te zingen.<br>Ik heb helaas niet de naam genoteerd van de man die mij deze cd verkocht. (Nou ja 5 euro kan je geen verkoop noemen.) Maar die weten ze wel bij het bestuur net zo als de persoon die die andere cd gemaakt heeft. Dus neem even contact op met het bestuur van de club en die helpen je wel verder.

Arjan

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door Arjan » 31 okt 2005, 01:10

De CD vol met vogel geluiden die ik nu ga beluisteren is gemaakt door :<br>Sjef v.d. Branden.

BK
Forumlid
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2004, 02:17
Contacteer:

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door BK » 31 okt 2005, 19:34

heeft iemand toevallig een e-mail adres van degene die de shama-muziek op cd heeft gezet? ben ook al en tijdje op zoek maar is helaas niet makkelijk te vinden...<br>

Arjan

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door Arjan » 02 nov 2005, 13:32

Probeer het hier maar eens:<br><br>admin@vogel.....nl (ivm mogelijke extra spam is het emailadres aangepast)<br><br>Op die cd van Sjef v.d. Branden is de Shama ook te beluisteren<br><br>Afbeelding<br><br>Zwartkop buulbuul met mus

geess
Forumlid
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 mei 2004, 18:58
Contacteer:

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door geess » 04 nov 2005, 16:52

Het e-mailadres admin@vogelspeciaalclub.nl bestaat niet.<br><br>Kijk voor de juiste e-mailadressen bij de Contact Informatie van deze site.<br><br>Groeten,<br>geess

adminrobin
Administrator
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2004, 18:00
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door adminrobin » 07 nov 2005, 19:17

Het e-mailadres bestaat wel alleen wordt door mij (Robin) enkel gebruikt. U kunt beter via Contact op de site een mailtje sturen dan komt dit automatisch bij de juiste persoon terecht.<br><br>
Het e-mailadres admin@vogel.....nl bestaat niet.

Kijk voor de juiste e-mailadressen bij de Contact Informatie van deze site.

Groeten,
geess
<br>

z3rico

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door z3rico » 21 jul 2008, 20:34

ben ook in bezit van schama's en heeft iemant ervaring met een schama cd laten horen!! en vooruitgang in zang constateert!! en of de schama meer gaat fluiten????
en is er al iets bekend over een cd???

groetjes

Arjan

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door Arjan » 28 jul 2008, 22:14

Ik zal van de week eens een ochtend concert van mijn Shama's opnemen en dat op cd zetten.
Althans dat ga ik proberen. Als het lukt dan horen jullie dat.

Roger
Junior Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jan 2008, 20:45
Contacteer:

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door Roger » 29 jul 2008, 00:04

Hallo beste mensen,
Ik zit al een tijdje e.e.a. te lezen over een speciale (shama) cd, inderdaad op You Tube kan je een hoop horen en zien, of je neemt eens iet op met bijv. met de memorecorder van je mobiel ( ook leuk als ringtone te gebruiken of wekker signaal ) Ik laat mijn shama's altijd geluiden van de cd oerwouden van Azië horen ( o.a. China, Nepal,Thailand en Maleisië ) en natuurlijk ook zelf opgenomen materiaal, deze cd heeft zeer zeker resultaat op de zang van je shama's en andere vogels uit Azië. Op de clubshow werd inderdaad een cd met Shamazang aangeboden met een 15x het fragment nr 15 van de cd The Beauty of Birdsong van Jean C Roché.
Van die cd oerwouden uit Azië, Ik nl. heb nog een aantal van die cd's beschikbaar ( geen kopie ) kompleet met boekwerkje over de soorten vogels die te hoort en waar ze opgenomen zijn ( wel in Engels en Frans) mocht er interresse zijn, ik hoor het graag of PM.

Shama groeten van Roger

z3rico

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door z3rico » 19 aug 2008, 19:22

ik heb een prachtige cd met schama zang 80 min lang;)
ik heb hem gekregen van een man waar ik koppel schama kocht!
zal na vragen hoe hij er aan komt!!


groetjes

schama
Forumlid
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 aug 2008, 22:41
Contacteer:

Re: cd met vogelgeluiden

Bericht door schama » 31 dec 2008, 20:10

ik zag de cd met de zang van de schama op marktplaats . kost 10 euro.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten