roodoor buulbuul

Alles m.b.t. vogelsoorten

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
johnny
Forumlid
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2005, 00:57
Contacteer:

roodoor buulbuul

Bericht door johnny » 21 nov 2005, 22:09

hallo vogelvrienden<br><br>ik krijg deze week een koppel roodoor buulbuuls.<br>is er iemand die mij van a tot z over deze vogels kan vertelen dus ook de kweek en de voeding van deze vogels.<br>mv gr john

Arjan

Re: roodoor buulbuul

Bericht door Arjan » 21 nov 2005, 22:47

Hallo John<br><br>Welkom op het forum en gefeliciteerd met je roodoorbuulbuuls.<br>Ik heb zelf de Witoor, de Zwartkop en de Chestnut<br>buulbuuls dus ik kan je er wel wat over vertellen.<br>Allereerst huisvesting een verwarmd nachthok is een eerste vereiste laat ze daar eerst een paar dagen in tot rust komen zeker met het koude weekend wat voor de deur staat.<br>Het zijn echte fruiteters appel peer moet gewoon altijd aanwezig zijn en een goed universeel voer beter dan gewoon universeel is de pelletvorm.<br>Insecten in de vorm van wat meelwormen of beter krekels moet je gewoon een 10 tot 20 per dag verstrekken daarmee komt het de winter wel door.<br>Wil je echt zoveel mogelijk weten over de roodoorbuulbuul ga dan naar Google en zoek op de latijnse naam Pycnonotus jocosus<br>Dan krijg je 20.000 treffers als je die allemaal doorgewerkt hebt weet je alles over deze vogel<br>Veel plezier en succes met deze vogel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten