even kennis maken

Op deze plek kunt u zichzelf even voorstellen aan de leden van het forum.

Moderator: René

Plaats reactie
PRODIER
Junior Forumlid
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 okt 2007, 12:29
Contacteer:

even kennis maken

Bericht door PRODIER » 03 mei 2013, 08:36

Goeiemorgen, mijn naam is Mart en ik ben voor het eerst sinds een jaar of 5 weer eens ingelogt.
Ik ben een dagelijkse lezer van dit forum maar ben niet zo'n computerman en schrijver dus vandaar dat ik eigenlijk nooit inlog.
Sinds een jaar of 3 kweken wij met vallen en opstaan met Courtoisi-Gaailijsters (eigenlijk meer vallen) maar ik hoop dat ik er dit jaar wat meer op stok krijg dus zie m'n vraag bij voeding.
Voorts wens ik iedereen natuurlijk een iewat verlaat, maar SPECTACULAIR kweekseizoen...!
Gr. Mart Pronk

hwamei
Senior+ Forumlid
Berichten: 128
Lid geworden op: 17 mei 2010, 12:59
Contacteer:

Re: even kennis maken

Bericht door hwamei » 03 mei 2013, 23:07

Welkom terug Martin, ik hoop dat het dit jaar geel voor je ogen ziet van de jonge vogels, hou contact met WB, want die doet ook zijn best. :wink:

PRODIER
Junior Forumlid
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 okt 2007, 12:29
Contacteer:

Re: even kennis maken

Bericht door PRODIER » 04 mei 2013, 00:20

Dank je wel hwamei, het wordt al een beetje geel voor de ogen, vanmorgen de eerste 2 jongen gezien...!
Nu maar hopen dat we geen stortbuien krijgen zoals vorig jaar (dat verpeste de eerste 2 nesten van 2012) want ze zitten weer op de meest beroerde plek en in het beroerdste nest van de volière !

Gr. Mart

White_Blackbird
Senior+ Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 26 jan 2008, 21:26
Contacteer:

Re: even kennis maken

Bericht door White_Blackbird » 04 mei 2013, 12:56

hwamei schreef:Welkom terug Martin, ik hoop dat het dit jaar geel voor je ogen ziet van de jonge vogels, hou contact met WB, want die doet ook zijn best. :wink:
Hoi Hwamei,

Ja, ik doe wel mijn best maar voorlopig lukt het nog niet erg met de geelkelen. Een koppel heeft het nest klaar en een ander koppel vliegt in de grote vlucht almaar rond met nestelmateriaal, maar ze kunnen geen nestplek naar hun zin vinden, ondanks dat er meer dan 20 coniferen in staan :mrgreen: Binnen het stamboek worden er trouwens aardig wat gefokt de laatste jaren. Hopelijk fokt Mart er ook flink wat dit jaar. Hou ons op de hoogte Mart!

MVG

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten