Even voorstellen

Op deze plek kunt u zichzelf even voorstellen aan de leden van het forum.

Moderator: René

Plaats reactie
Bert van Schijndel
Forumlid
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2013, 20:35
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door Bert van Schijndel » 14 sep 2013, 18:46

Hallo beste vogelvrienden

Mijn naam is Bert van Schijndel,ben 56 jaar oud en eigenlijk op gegroeid tussen de dieren en vogels altijd lid geweest van vogelvereniging en heb zeker 30 jaar met vogels gekweekt van kanarie s tot tropische vogels en wildzang zelfs parkieten.
ook best succes vol op de tentoonstellingen geweest vooral met de tropen.maar door dat ik gescheiden ben en de laatste jaren al niet lekker meer liep heb ik de laatste tien jaar geen vogels meer gehad,maar nu heb ik een nieuwe vriendin en haar zus der man heeft ook weer vogels en die heeft mij toch weer zover gekregen om weer een kooi te maken en dan met gaaiachtige te gaan beginnen hij heeft wit wanggaailijsters en ik wil eigenlijk eens gaan kijken of ik aan een koppel blauwe gaaien kan komen dus als er vrienden zijn die mij al naar vrienden met deze soort kunnen sturen zou dat heel mooi zijn wil volgend jaar de kooi in orde gaan maken en het jaar daarop dan met een koppel te gaan beginnen en vond deze site gevonden en mij meteen aan gemeld ik dacht het is allemaal mooi mee genomen om alvast in contact met vrienden te komen.
Mensen hoop dat ik hier verschillende contacten kan op bouwen .

Groetjes Bert van Schijndel

Gaai
Senior+ Forumlid
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 aug 2007, 01:07
Locatie: België
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Gaai » 15 sep 2013, 11:30

Welkom,

Wel een ambitieus plan. Zijn het de Amerikaanse blauwe gaaien die je zoekt?

Mvg, Marc

bart1
Senior+ Forumlid
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 apr 2012, 14:46
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door bart1 » 15 sep 2013, 18:27

Welkom en veel succes!

gem
Senior+ Forumlid
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 okt 2012, 14:13
Locatie: Grimbergen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door gem » 15 sep 2013, 18:28

Welkom!
Vogels zijn beestig tof!

Bert van Schijndel
Forumlid
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2013, 20:35
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Bert van Schijndel » 27 nov 2013, 16:52

Hallo Gaai
Beste Marc

Sorry dat ik zo laat reageer maar ben zo druk geweest met alles dat ik nergens tijd voor had of heb gehad , maar ik zoek inderdaad deze blauwe gaai soort mag onder soort zijn weet jij iemand die deze heeft waar ik eens zou kunnen komen kijken ik ga volgend jaar beginnen met bouw van een mooie kooi waar ik deze mooie vogels als een koppel in zou willen zetten en dan maar zien of er ooit eens een kweek zou kunnen plaats vinden, maar ik vind deze vogels zo al een verrijking van mijn tuin als ik er aan zou kunnen komen .Jij bent volgens m ook een gaaien man zoals jou gebruikers naam al zegt welke soorten heb jij zitten .


groetjes Bert

Gaai
Senior+ Forumlid
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 aug 2007, 01:07
Locatie: België
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Gaai » 27 nov 2013, 20:14

Dag Bert. Ik heb je een PM gestuurd.

Ik denk trouwens niet dat er veel toekomst zit in de Amerikaanse blauwe gaai. Gelukkig zijn er nog alternatieven: incagaai, hyacintgaai, blauwkapgaai,... tot eventueel zelfs roodsnavelkitta's.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten