Even voorstellen

Op deze plek kunt u zichzelf even voorstellen aan de leden van het forum.

Moderator: René

Plaats reactie
bjerdt
Forumlid
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2014, 10:00
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door bjerdt » 26 jan 2014, 18:11

Hallo allemaal. Mijn naam is Ben en 62 jaar oud. Sinds kort lid geworden van deze speciaalclub en dit forum. Ik ben al meer dan 40 jaar lid van de N.B.v.V. en heb bijna al die jaren Papegaaien, grote en kleine parkieten gehouden. Maar sinds mijn verhuizing enkele jaren geleden heb ik niet alleen minder ruimte voor mijn vogels, maar woon nu ook tussen de mensen in. Dit was in mijn vorige woning niet het geval. Het geluid wat de vogels die ik hield toen produceerden maakte toen niks uit. Na een tijdje hier en daar te hebben rondgekeken en veel te hebben gelezen o.a. op dit forum, heb ik besloten om mij toe te leggen op de vruchten en insectenetende vogels. Inmiddels heb ik in mijn vluchten diverse soorten spreeuwen, daarnaast enkele lijstersoorten en een koppel Aziatische blauwe eksters. Alles zit per koppel in een vlucht. Zoals jullie wel kunnen lezen ben ik zeker geen beginnend vogelliefhebber maar zijn de vruchten en insecteneters voor mij om te houden nieuw, en is er voor mij op dit gebied nog veel te leren.

SvdBranden
Junior Forumlid
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 dec 2012, 23:20
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door SvdBranden » 26 jan 2014, 20:27

Hallo Ben,

Welkom bij onze club, je kan natuurlijk vragen stellen op dit forum, maar de meeste vragen en antwoorden zijn al terug te lezen in de historie van dit forum.
Dus mijn advies ga er eens voor zitten en begin alvast met lezen, mocht je dan nog vragen hebben, stel deze gerust, ze zullen door de forumleden wel beantwoordt worden.

Succes alvast gewenst voor dit jaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten