Nieuw

Op deze plek kunt u zichzelf even voorstellen aan de leden van het forum.

Moderator: René

Plaats reactie
TonB
Forumlid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 aug 2014, 18:29
Contacteer:

Nieuw

Bericht door TonB » 27 aug 2014, 18:37

Hallo

mijn naam is Ton Belo, kom uit Maarssen, ben 55 jaar, en ben sinds een week lid van deze club.

heb al heel wat jaren een voliere, 5x2x2 meter, mooi begroeid en geheel overdekt.

ben nu bezig om mijn laatste tropen te verkopen, en ga me orienteren op insecteneters.

weet echt nog niet wat ik wil, wel dat ze winterhard moeten zijn, heb wel een verwarmde ruimte bij de voliere, maar wil ze niet meer per jaar een maand of 6 opsluiten, wat ik met de tropen wel doen moest.

wil ook eenvoudig beginnen, met 1 of 2 soorten, die elkaar niet bijten. heb ook geen ongelimiteerd budget, dus hebben jullie suggesties hoor ik ze graag.

ga zeker in oktober in Oirschot kijken. wil mijn nieuwe vogels ook niet eerder aanschaffen dan in het komende voorjaar. dus neem ik ruim de tijd om rond te kijken, en te lezen.

voor nu, de groeten, en wie weet tot ziens.

Ton Belo.

René
Administrator
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2008, 14:41
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door René » 27 aug 2014, 21:33

Welkom op het forum!
Goed idee om je eerst gied te oriënteren!
René
Webmaster

TonB
Forumlid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 aug 2014, 18:29
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door TonB » 26 dec 2015, 18:52

inmiddels zijn we weer een tijdje verder. ik heb een koppel japanse nachtegalen, en een koppel blauwe bisschoppen, in de voliere zitten.

van beide soorten, ook jongen op stok gekregen, waar ik wel blij mee ben.

deze soorten blijven nog wel even, maar als er nieuwe soorten komen, gaan dat denk ik nu de kant op van de sialia soorten.

dat zijn wel mooie vogels, die ik graag zou zien in mijn voliere.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten