Mij zelf even voorstellen

Op deze plek kunt u zichzelf even voorstellen aan de leden van het forum.

Moderator: René

Plaats reactie
Marra
Forumlid
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 aug 2010, 15:54
Contacteer:

Mij zelf even voorstellen

Bericht door Marra » 04 aug 2010, 16:29

Hallo allemaal ik zal mezelf even voorstellen voordat ik met posten begin(wel zo netjes dacht ik)
ik ben marvin ben 23 jaar oud en heb altyd div vogels gehouden en gekweekt heb vorig jaar de draad weer opgepakt na 3jaar te zijn getroffen door een allergie veroorzaakt door mijn papegaaien/lorri's ze scheiden nogal wat fijnstof af
zelf ben ik bezig nu om te herstarten met de bouw van een grote vitrine voliere hier zal ik willen beginnen met suikervogels
en hoop over een jaar of 2 ook kolibri's te kunnen gaan toevoegen
Mvg Marvin

rickvgro
Senior+ Forumlid
Berichten: 159
Lid geworden op: 23 sep 2009, 13:43
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Mij zelf even voorstellen

Bericht door rickvgro » 12 aug 2010, 19:51

Hi Marvin,

Welkom hier op het forum. Succes met de vogels!

Groeten,

Rick

sunbirdsolee
Forumlid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2011, 19:09
Contacteer:

Re: Mij zelf even voorstellen

Bericht door sunbirdsolee » 02 jan 2011, 22:39

Dag Marvin

Na bovengenoemde gelezen te hebben vraag ik mij af hoe het er voor staat betrefende het vogel verblijf en de nectarvogels.
Hebt u al een vogel verblijf en nectarvogels ? Ook zou ik wel willen weten hoe u de vogels wilt huisvesten gescheiden of meerdere
nectarvogels in 1 ruimte.Ikzelf heb ook een paar van deze vogels namelijk de sunbirds maar mijn ervaring is dat je sunbirds en kolibries
niet in 1 ruimte kan houden want na enkele maanden kun je de helft al wel kwijt zijn door het agresieve gedrag van deze vogels.
Ook is het door de importban heel moeilijk aan nectarvogels te komen vooral de kolibries en lukt het u om wat te verkrijgen?
Ik ben benieuwd.
groetjes theun huisman.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten