nieuwe volière
Moderators: René, adminrobin
-
- Senior+ Forumlid
- Contacteer:
Re: nieuwe volière
Foto's maken van de vogels in de volière is niet zo heel makkelijk. Je hebt het toch over een ruimte van bijna 500 m2. Vergelijk het maar een beetje met je camera de tuin in lopen en een goede foto van een mus of merel maken. Ik heb zojuist even de telelens gebruikt en van deze volière bewoners een paar redelijk scherpe foto's kunnen maken. Onder elkaar: witkop eilandlijster, grijskaplijster en Elliot's gaailijster.
MVG
MVG
-
- Senior+ Forumlid
- Contacteer:
Geweldig zo ook de vogels te zien. Dit is echt genieten.
Wat een schitterende vogel, die Witkop Eilandlijster!
Heb je kweekresultaten met deze vogels behaald?
Ik heb ze nog niet eerder gezien, zijn het zeldzame vogels?
Heb je kweekresultaten met deze vogels behaald?
Ik heb ze nog niet eerder gezien, zijn het zeldzame vogels?
-
- Senior+ Forumlid
- Contacteer:
Hoi,
Deze vogel (een ek. van een jaar of 5 geleden) is vrijwel zeker de laatste van zijn soort in gevangenschap...
MVG
Deze vogel (een ek. van een jaar of 5 geleden) is vrijwel zeker de laatste van zijn soort in gevangenschap...
MVG
Echt een prachtige vogel!
Heb je een koppel of een losse vogel?
Zonde dat ze er bijna niet meer zijn.
Heb je een koppel of een losse vogel?
Zonde dat ze er bijna niet meer zijn.
-
- Senior+ Forumlid
- Contacteer:
Nog maar wat plaatjes van vogels in de grote volière:
alleen de kop moet nog doorruien
klaar voor de start
Een voet met maar 1 teentje en toch geen moeite met bevruchten...
alleen de kop moet nog doorruien
klaar voor de start
Een voet met maar 1 teentje en toch geen moeite met bevruchten...
Laatst gewijzigd door White_Blackbird op 04 okt 2013, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Senior+ Forumlid
- Contacteer:
Mooie vogels weer. Wat is de laatste voor een soort?
hoi wjvd linden
dat zijn Siberische lijsters
groet julien
dat zijn Siberische lijsters
groet julien
Mooie, bijzondere en ook onbekende vogels.
Wat is dat voor een vogel op de éen na laatste foto?
Wat is dat voor een vogel op de éen na laatste foto?
-
- Junior Forumlid
- Contacteer:
Op de één na laatste foto is de Zwarte spreeuw.
-
- Junior Forumlid
- Contacteer:
ten eerste wat een pracht van een voliere en wat een geweldige vogels.Persoonlijk vindt ik de siberische lijsters het mooist.
Ik las dat je er planten in wilde die veel insecten aantrekken.Meestal in voliere,s zie ik alleen maar heesters en helaas geen vaste planten terwijl er zoveel mooie soorten zijn die insecten aantrekken o.a verbena,dropplant,zonnehoed en ga zo maar door.Naast mijn vogels heb ik nog een passie en dat is planten kweken natuurlijk wel planten die zo dicht mogelijk bij de natuur staan en die veel insecten aantrekken.
Als je nog eens planten nodig hebt volgend voorjaar kunnen je ze bij mij krijgen(kosteloos we hebben al een hobby wat veel kost) en ik woon niet zo ver bij jou vandaan.
succes verder
mvg klaas
Ik las dat je er planten in wilde die veel insecten aantrekken.Meestal in voliere,s zie ik alleen maar heesters en helaas geen vaste planten terwijl er zoveel mooie soorten zijn die insecten aantrekken o.a verbena,dropplant,zonnehoed en ga zo maar door.Naast mijn vogels heb ik nog een passie en dat is planten kweken natuurlijk wel planten die zo dicht mogelijk bij de natuur staan en die veel insecten aantrekken.
Als je nog eens planten nodig hebt volgend voorjaar kunnen je ze bij mij krijgen(kosteloos we hebben al een hobby wat veel kost) en ik woon niet zo ver bij jou vandaan.
succes verder
mvg klaas
-
- Senior+ Forumlid
- Contacteer:
Hoi Klaas,
Ik heb wel wat insectenlokkers in de volière aangeplant zoals lavendel en vlinderstruiken en er is ook het een en ander spontaan opgekomen zoals wilgenroosje, dovenetel, zeepkruid, vingerhoedskruid, (reuzen)springbalsemien etc. Dank voor je vriendelijke aanbod. Ik zal het in gedachten houden
MVG
Ik heb wel wat insectenlokkers in de volière aangeplant zoals lavendel en vlinderstruiken en er is ook het een en ander spontaan opgekomen zoals wilgenroosje, dovenetel, zeepkruid, vingerhoedskruid, (reuzen)springbalsemien etc. Dank voor je vriendelijke aanbod. Ik zal het in gedachten houden
MVG
-
- Junior Forumlid
- Contacteer:
Niks te danken het is verrijking van je voliere als je er mooie planten in hebt en heeft ook nog veel leuke voordelen.
Helaas wordt hier niet veel aangedacht mischien maak ik er ooit nog wel eens er een artikeltje over
gr klaas
Helaas wordt hier niet veel aangedacht mischien maak ik er ooit nog wel eens er een artikeltje over
gr klaas
-
- Junior Forumlid
- Contacteer:
Nou dan zal ik er toch aan moeten geloven
gr klaas
gr klaas