Kraaiachtigen en kleurafwijkende Europese soorten

Alles m.b.t. vogelsoorten

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
Bio-Visie

Kraaiachtigen en kleurafwijkende Europese soorten

Bericht door Bio-Visie » 07 apr 2009, 21:37

“Bio-Visie” Natuureducatieve Projecten

Geachte vogelvrienden,

Mijn naam is Hendrik Hoogeveen en ik maak natuureducatieve projecten, onder de naam “Bio-Visie”, die ik uitleen aan scholen voor basis- en middelbaar onderwijs, natuurverenigingen, biologische centra enz. Ik doe dit niet op commerciële-, maar op idealistische basis en samen met tal van vrijwilligers. Dit geeft vanwege de reacties van de gebruikers veel voldoening. Van het Ministerie van LNV ontving ik een vergunning c.q. ontheffing gelet op de Vogelwet, de Natuurbeschermingswet en de Jachtwet, welke onder de FF-wet nog steeds van kracht is.

Nu zoek ik voor twee nieuwe projecten contact met mensen die kraaiachtigen (van de hele wereld) kweken en mensen die kleurmutanten van Europese vogels kweken. Zijn er onder u mensen die deze vogels voor mij zouden willen verzamelen wanneer ze zijn doodgegaan? Het lijkt mij bijzonder interessant en leuk om hier eens een project over te maken. Wilt u mij laten weten of u in dit opzicht iets voor mij zou kunnen en willen betekenen?

Wilt u contact opnemen met mij:
Hendrik Hoogeveen
bio-visie@online.nl
tel. 06-12957465

Chuck_Yeager

Re: Kraaiachtigen en kleurafwijkende Europese soorten

Bericht door Chuck_Yeager » 07 apr 2009, 22:58

Een mooi initiatief, maar zou het mogelijk zijn ons (of mij toch alleszins) wat meer informatie te bieden over wat u juist doet, want dat is mij niet geheel duidelijk geworden uit uw vorig bericht.

Plaats reactie