groene woudhop
Moderators: René, adminrobin
groene woudhop
hallo hebben mensen op dit forum ook de groene woudhop. Ik heb broer en zus zitten. Ik wil deze graag onverwant maken. dit zijn vogels van 2009 gesekst. ze komen uit vogelpark ruinen.
of info over waar ze kunnen zitten. ik weet dat geert bellekens ze heb hij wil niet ruilen.
mvg julien
of info over waar ze kunnen zitten. ik weet dat geert bellekens ze heb hij wil niet ruilen.
mvg julien
Re: groene woudhop
Filip Meul(Wachtebeke) heb 2 poppen.
gr
gr
hoi mig.
bedankt heb je misschien een telefoon nummer voor me.
mvg julien
bedankt heb je misschien een telefoon nummer voor me.
mvg julien
wat kost een koppel groene wud hoppen?
wat is de voeding en een goede behuizing??
mvg
wat is de voeding en een goede behuizing??
mvg
hallo fazant.
Ik heb 3 jaar geleden een koppel voor 800 euro gekocht.
Maar ze worden zelfde aangeboden, erg leuke vogel, heel levendig, altijd opzoek naar eten,
ze eten allerlei insecten maar ook fruit. Dus niet zoals de europese hop dat ze alleen levend voer eten.
Soms drinken ze ook volgens mij en dat doet de europese hop ook niet.
Ze zijn niet agressief naar andere vogels. teminste niet bij mij.
mvg Monileger
Ik heb 3 jaar geleden een koppel voor 800 euro gekocht.
Maar ze worden zelfde aangeboden, erg leuke vogel, heel levendig, altijd opzoek naar eten,
ze eten allerlei insecten maar ook fruit. Dus niet zoals de europese hop dat ze alleen levend voer eten.
Soms drinken ze ook volgens mij en dat doet de europese hop ook niet.
Ze zijn niet agressief naar andere vogels. teminste niet bij mij.
mvg Monileger
ik heb voor mezelf een beetje informatie opgezocht over de 'groene woudhop'
maar groene woudhop kom ik nergens tegen.
hebben we het hier over de Phoeniculus purpureus?
want dat is (in het engels) de Green Wood Hoopoe
maar de Nederlandse naam is naar mijn mening en die van Avibase, Groene Kakelaar.
maar groene woudhop kom ik nergens tegen.
hebben we het hier over de Phoeniculus purpureus?
want dat is (in het engels) de Green Wood Hoopoe
maar de Nederlandse naam is naar mijn mening en die van Avibase, Groene Kakelaar.
ja Ger ik heb inmiddels ook gezien dat er meerdere namen voor zijn .
hallo,
ik heb dit jaar 1-2 afrikaanse woudhoppen gekweekt. ze zijn alle 3 geringd en gesekst.
Foto's staan onder de rubriek kweek 2012
ze mogen over 3 weken weg. Ze zijn nu een week uitgevlogen.
Ze zijn dus tekoop. 1-1 gaat alleen als koppel weg om te zorgen dat iemand gericht kan zoeken naar een onverwante vogel.
ik vraag 1200 voor een koppel, 1700 voor alle 3. als iemand interesse heeft graag mailen naar: julien_bontenbal@hotmail.com
mvg monileger
ik heb dit jaar 1-2 afrikaanse woudhoppen gekweekt. ze zijn alle 3 geringd en gesekst.
Foto's staan onder de rubriek kweek 2012
ze mogen over 3 weken weg. Ze zijn nu een week uitgevlogen.
Ze zijn dus tekoop. 1-1 gaat alleen als koppel weg om te zorgen dat iemand gericht kan zoeken naar een onverwante vogel.
ik vraag 1200 voor een koppel, 1700 voor alle 3. als iemand interesse heeft graag mailen naar: julien_bontenbal@hotmail.com
mvg monileger
Is dat koppel nog beschikbaar?
hallo,
ik heb een vraagje.
Groeien nagels van vogels weer aan als ze afgebroken zijn of niet?
bij een jonge hop is een nagel gebroken, er steekt nog een puntje van ze nagel uit. omdat ik vaak lees dat mensen schrijven dat de vogel mist een nagel.
hij mist niet zijn kootje
mvg julien
ik heb een vraagje.
bij een jonge hop is een nagel gebroken, er steekt nog een puntje van ze nagel uit. omdat ik vaak lees dat mensen schrijven dat de vogel mist een nagel.
mvg julien
hallo,
ik heb een vraagje.
mvg monileger
ik heb een vraagje.
mvg monileger
-
- Senior+ Forumlid
- Contacteer:
Zeker afblijven. Ik heb hetzelfde voorgehad met een kraai. De wortel was nog intact terwijl de volledige nagel weg was. Na ontsmetting heb ik het gelatenvoor wat het was waarna er een nieuwe nagel is rondgegroeid.
hallo,
misschien al gelezen mijn kweekverslag van de woud hop in het boekje. binnen een paar dagen staat het ook op de site.
Ik had Ger veel foto's gestuurd en die staan als het goed is bij het artikel op de site.
ik hoop dat andere die deze soort hebben het ook lukt en misschien wat hebben aan mijn verslag.
2 jongen zijn ook tijdens de clubshow te zien.
voor vragen gewoon en mail sturen of reageren op het forum
mvg monileger
misschien al gelezen mijn kweekverslag van de woud hop in het boekje. binnen een paar dagen staat het ook op de site.
Ik had Ger veel foto's gestuurd en die staan als het goed is bij het artikel op de site.
ik hoop dat andere die deze soort hebben het ook lukt en misschien wat hebben aan mijn verslag.
2 jongen zijn ook tijdens de clubshow te zien.
voor vragen gewoon en mail sturen of reageren op het forum
mvg monileger
Hallo allemaal,
Ik heb een onverwante man weten te krijgen voor de 2 poppen die ik gekweekt heb.
Misschien is er interesse in een koppel of het trio.
voor meer vragen even mailen.
groet monileger
Ik heb een onverwante man weten te krijgen voor de 2 poppen die ik gekweekt heb.
Misschien is er interesse in een koppel of het trio.
voor meer vragen even mailen.
groet monileger