Japanse Spotlijster

Alles m.b.t. vogelsoorten

Moderators: René, adminrobin

Plaats reactie
hg
Forumlid
Contacteer:

Japanse Spotlijster

Bericht door hg » 22 nov 2005, 22:16

Hallo vogelvrienden,<br><br>Ik ben al zoekende naar zangvogels bij toeval in het bezit gekomen van een Japanse Spotlijster (man)<br>Ik heb graag informatie over deze soort vogel t.a.v. huisvesting/voeding/verzorging e.d.<br>Alle informatie is welkom ik ben een beginnend vogelhouder en weet er nog bitter weinig van.<br>Wie nog een Japanse Spotlijster (pop) tekoop  heeft  bij voorkeur in het noorden van Nederland houdt ik mij ook aanbevolen.<br><br>hg<br>
Laatst gewijzigd door hg op 23 nov 2005, 06:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Arjan

Re: Japanse Spotlijster

Bericht door Arjan » 23 nov 2005, 11:30

Hallo HG<br>Welkom op het forum.<br>En gefeliciteerd met je Japanse spotlijster.<br>Wij hebben al aardig wat succes gehad met deze vogels<br>En wij zijn er ook een geweldige fan van.<br>Allereerst de naam hij is ook bekend onder de naam:<br>Bruinmaskergaailijster en de Baardlijstergaai de Latijnse naam is Garrulax cineraceus Google geeft je meer dan 1000 hits als je onder de latijnse naam gaat zoeken.<br>Als je mij even een email stuurt dan stuur ik je een uitgebreid kweekverslag van 2005<br>Van de jongen heb ik nog één jong over en dat is een pop je moet haar dan wel in Almere komen halen. <br>Afbeelding

Plaats reactie