ik kan een bastaard herder maina x oevermaina kopen. bij gebrek aan een zuivere pop voor mijn 2de oevermaina man, wil ik het wel eens proberen. weet iemand of deze bastaard vruchtbaar kan zijn. ik weet het. het is verre van ideaal, want ik ben ook tegen bastardering.
mvg bert
vruchtbare bastaarden ????
Moderators: René, adminrobin
-
- Senior+ Forumlid
- Contacteer:
Re: vruchtbare bastaarden ????
Ik zou het geloof ik niet doen. Afgezien van de vraag of deze hybride vruchtbaar is (wat mij niet onwaarschijnlijk lijkt)kun je je afvragen of het echt wel nodig is. Bastaardering is wel zo'n beetje het laatste 'redmiddel' om een soort in stand te houden. En zo zeldzaam zijn oevermaina's nu toch ook weer niet dat je je toevlucht tot dit soort noodgrepen moet nemen?
Ik kom nog regelmatig oevermaina's tegen bij liefhebbers(ook binnen de speciaalclub) en ik zie ze af en toe ook aangeboden. Ik zou gewoon even een paar advertenties plaatsen op Nederlandse, Duitse en Engelse sites en dan moet het toch wel heel gek lopen als daar geen reacties op komen...
MVG
Ik kom nog regelmatig oevermaina's tegen bij liefhebbers(ook binnen de speciaalclub) en ik zie ze af en toe ook aangeboden. Ik zou gewoon even een paar advertenties plaatsen op Nederlandse, Duitse en Engelse sites en dan moet het toch wel heel gek lopen als daar geen reacties op komen...
MVG
Re: vruchtbare bastaarden ????
wb,
ik ga dat zeker doen.
als je maina´s (geen herders) tegenkomt geef mij dan een seintje. ik zoek dus nu 2 poppen oever en liefst ook nog kuifmaina´s . iemand bood 2 mannen aan om te ruilen, maar ik wil er in ieder geval 1 pop bij.
ik hoor graag van je.
ik ga dat zeker doen.
als je maina´s (geen herders) tegenkomt geef mij dan een seintje. ik zoek dus nu 2 poppen oever en liefst ook nog kuifmaina´s . iemand bood 2 mannen aan om te ruilen, maar ik wil er in ieder geval 1 pop bij.
ik hoor graag van je.