Alles m.b.t. vogelsoorten
Moderators: René, adminrobin
-
hwamei
- Senior+ Forumlid
-
Contacteer:
Bericht
door hwamei » 21 nov 2012, 20:07
-
van Tuijl
- Senior+ Forumlid
-
Contacteer:
Bericht
door van Tuijl » 21 nov 2012, 20:25
gelijk heb je hwamei, zelf ben ik geen actief schrijver op dit forum, simpelweg omdat ik zelf geen V&I eters bezit maar ik ben wel een actief lezer. dus delen mensen

-
smoke
- Senior+ Forumlid
-
Contacteer:
Bericht
door smoke » 21 nov 2012, 20:31
Hoi,
Ja ik kijk ook alle dagen ,en het is inderdaad rustig.
Waar ik het meest van geniet zijn ook de fotos die bv dit jaar zijn gepost onder het onderwerp kweek.
Zo heb ikzelf wat fotos van mijn volieres en mijn vogels er op gezet , dat vind ik zelf heel interesant en hoop dan ook dat iedereen zo wat meer leven op het forum brengt
Smoke
-
wjvdlinden
- Senior+ Forumlid
-
Contacteer:
Bericht
door wjvdlinden » 21 nov 2012, 22:18
smoke schreef:Hoi,
Ja ik kijk ook alle dagen ,en het is inderdaad rustig.
Waar ik het meest van geniet zijn ook de fotos die bv dit jaar zijn gepost onder het onderwerp kweek.
Zo heb ikzelf wat fotos van mijn volieres en mijn vogels er op gezet , dat vind ik zelf heel interesant en hoop dan ook dat iedereen zo wat meer leven op het forum brengt
Smoke
Dan hoop ik toch dat één van de stille lezers mij een antwoord geeft op deze vraag. En ja ook ik kijk elke dag of hier nog wat nieuws te melden is.
http://www.vogelspeciaalclub.nl/vogelfo ... t=15#p5880
-
wjvdlinden
- Senior+ Forumlid
-
Contacteer:
Bericht
door wjvdlinden » 22 nov 2012, 18:55
Ger schreef:Wim,
Jij weet toch ook dat het nu t.t. tijd is, diverse deelnemers van dit forum zijn ook bestuursleden e.d., dus ze hebben nu geen tijd om het forum te bezoeken.
Lees onze Openingspagina eens goed, de commissie Dierenwelzijn zit dringend om gegevens van vogels te springen. Het is een onmogelijke taak voor ons bestuur alleen om daar gehoor aan te geven.
Ger.
Ger,
Natuurlijk weet ik hoe druk het is met een tt. Ben zelf secretaris. Gisteren lamme vingers getikt om alle keurbrieven in te toetsen. T/m zaterdagmiddag zit ik elke vrije minuut op de vogelshow.
Via facebook kwam ik net op de openingspagina uit. Hoe zouden de forum leden hierbij kunnen helpen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten