Les arbustes.boule de neige, laurier, troène commun qui reste toujours vert, lilas,photinia a feuillages persistant.
Conifères cyprès thuya, juniperus.
Si votre volière est recouverte d'une toiture, il est judicieux de munir le toit de la volière de rampe d'arrosage qui permettent d'arroser les plantes et arbuste une fois par semaine un simple tuyau avec des petits trous tous les 40 a 60cm suffisent.
Voor mij is het interieur van een vogelhuisje is erg belangrijk.
Plantages niet een decoratieve functie hebben, ze helpen te verbergen, onderdak, zitstokken, nesten. Zij moeten ook in staat zijn om de schaduw te bieden door de intense hitte. Het kan ook nuttig zijn om ze te plaatsen in de hoeken van de voormalige volière bamboe.
of langs de zijkanten te houden de vogels hun tijd doorbrengen langs de hekken om te schuilen tegen de wind wijnstokken zijn prima voor deze ex Clematis montana (rubens) biedt eenvoudige en trapsgewijze flowering rozen medio september
er zijn ook kamperfoelie het rond haar bloemen past zijn zeer geurig, ideaal voor het versieren van beursgenoteerde volière waar de hekken of schuttingen omvat, is er ook de maagd wijnstokken, blauwe regen, jasmijn. Geen van zijn wijnstokken en giftige planten, klimrozen.
Struiken.
sneeuwbal, laurier, liguster, die groen, lila blijft, Photinia heeft hardnekkige gebladerte.
Conifeer cipressen ceder, Juniperus.
Als uw volière is bedekt met een dak, is het verstandig om het dak van de volière die het mogelijk maken water geven planten water helling en struik een keer per week een enkele buis met kleine gaatjes te brengen om de 40 tot 60 cm voldoende.
excuseer me voor de fouten die ik Franç